Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 16:54Funkar bra. Fattar nu vad autovarv är, tack för tipset.
Autovarv: jag skulle gärna vilja höra hur långt jag sprungit och totaltiden. Jag har ställt den på 1 km. Då får man lite onödig info: tiden för senaste km=varvet uppläst två gånger.
När man spelat
Funkar bra. Fattar nu vad autovarv är, tack för tipset.
Autovarv: jag skulle gärna vilja höra hur långt jag sprungit och totaltiden. Jag har ställt den på 1 km. Då får man lite onödig info: tiden för senaste km=varvet uppläst två gånger.
När man spelat
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 13:44Väntat länge på denna. Provade igår att registrera en runda. Lite misstänkt så hörde jag inga mellantider eller komentarer. När jag kom hem igen och tog fram mobilen, så hade applikationen avslutats. Vet inte hur länge den var igång. Får väl prova någon g
Väntat länge på denna. Provade igår att registrera en runda. Lite misstänkt så hörde jag inga mellantider eller komentarer. När jag kom hem igen och tog fram mobilen, så hade applikationen avslutats. Vet inte hur länge den var igång. Får väl prova någon g
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 13:56Som applikationen är skriven måste den vara i förgrunden, den senast startade, för att vara någorlunda säker på att den inte stängs av. Tills man har ändrat det så att inspelningen av pass hanteras på ett annat sätt, som en service användaren måste stänga
Som applikationen är skriven måste den vara i förgrunden, den senast startade, för att vara någorlunda säker på att den inte stängs av. Tills man har ändrat det så att inspelningen av pass hanteras på ett annat sätt, som en service användaren måste stänga
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 06:36Nu har appen hängt sig tre gånger på raken när jag trycker på spara efter avslutad träning. Den drar oxå vääääldigt mycket batterier verkar det som. Något är väldigt fel i kombination med min telefon Samsung G S
Nu har appen hängt sig tre gånger på raken när jag trycker på spara efter avslutad träning. Den drar oxå vääääldigt mycket batterier verkar det som. Något är väldigt fel i kombination med min telefon Samsung G S
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 07:59Inte bra att så många får problem med bakgrundsinspelningen. Inte lätt att få det att fungera för så många, trots hundratals beta-testare.
Hur som helst, vi jobbar på en lösning sen några dagar tillbaka.
Inte bra att så många får problem med bakgrundsinspelningen. Inte lätt att få det att fungera för så många, trots hundratals beta-testare.
Hur som helst, vi jobbar på en lösning sen några dagar tillbaka.
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 13:07(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 18:28Toppen för jag vill verkligen använda appen och inte någon annan.
Toppen för jag vill verkligen använda appen och inte någon annan.
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 13:36När jag springer så har jag en löparklocka, Polar eller Garmin, men jag tänkte att jag skulle testa appen ändå. Den visar ju på ett snyggt sätt min träning och kommentarer. Så den skulle ju kunna vara användbar. Men ack vad jag bedrog mig 🙁 När jag skri
När jag springer så har jag en löparklocka, Polar eller Garmin, men jag tänkte att jag skulle testa appen ändå. Den visar ju på ett snyggt sätt min träning och kommentarer. Så den skulle ju kunna vara användbar. Men ack vad jag bedrog mig 🙁 När jag skri
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 17:15Kanon app, gillas starkt!! Men finns det någon möjlighet att fixa så att man kan se sina mål och inlagda träningar som en kalender, som på hemsidan?
Kanon app, gillas starkt!! Men finns det någon möjlighet att fixa så att man kan se sina mål och inlagda träningar som en kalender, som på hemsidan?
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 21:29Kommer det en widget till appen?? vore kul 🙂
Annars en najs app till en najs sajt 🙂
Kommer det en widget till appen?? vore kul 🙂
Annars en najs app till en najs sajt 🙂