Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 13:26Gary:
Det är bara 4 mil till Kungsbacka så dit brukar jag faktiskt cykla men denna gången liftade jag med min vän Annika (visste ni att det får plats två cyklar och fyra väskor inuti en Nissan Yaris?!?).Jag äger ingen bil men om nån ändå ska till samm
Gary:
Det är bara 4 mil till Kungsbacka så dit brukar jag faktiskt cykla men denna gången liftade jag med min vän Annika (visste ni att det får plats två cyklar och fyra väskor inuti en Nissan Yaris?!?).
Jag äger ingen bil men om nån ändå ska till samm
Quote from Lena O on 15 September 2007, 15:09Anne: Men ni kunde ha cyklat tillsammans ditt ju ....
som du sade, "Bättre att försöka sig på att förbättra de faktorer vi rår på " 😉
Anne: Men ni kunde ha cyklat tillsammans ditt ju ....
som du sade, "Bättre att försöka sig på att förbättra de faktorer vi rår på " 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 16:49Det är väl inte vad vi andas ut som är problemet - utan pruttarna. 😉 Eller iaf för korna, det brukar väl diskuteras rätt allvarligt hur mkt gaser som alstras av köttuppfödningen och att den faktiskt är väl stor och drar fram växthusgaser.
Själv känner j
Det är väl inte vad vi andas ut som är problemet - utan pruttarna. 😉 Eller iaf för korna, det brukar väl diskuteras rätt allvarligt hur mkt gaser som alstras av köttuppfödningen och att den faktiskt är väl stor och drar fram växthusgaser.
Själv känner j
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 18:00>>(visste ni att det får plats två cyklar och fyra väskor inuti en Nissan Yaris?!?).
Såklart det gör
BILD:http://www.aircraftspruce.com/catalog/thumbnails/smithlogo.jpg
>>(visste ni att det får plats två cyklar och fyra väskor inuti en Nissan Yaris?!?).
Såklart det gör
BILD:http://www.aircraftspruce.com/catalog/thumbnails/smithlogo.jpg
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 18:24Ha ha ha... (H:) vi behövde bara ta av framhjulen för att få plats i Yarisen, faktiskt!
(hv)
Ha ha ha... (H:) vi behövde bara ta av framhjulen för att få plats i Yarisen, faktiskt!
(hv)
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 20:49Gary, jag vill bara klargöra 😉 och så fick jag "skriv djävulen" i mig ;P Så det blev lite mer.. 🙂
Gary, jag vill bara klargöra 😉 och så fick jag "skriv djävulen" i mig ;P Så det blev lite mer.. 🙂
Quote from Mikaela Lexén on 15 September 2007, 22:09>Anne-Mari
Nu blev jag brydd. Åkte ni i en Nissan eller åkte ni i en Yaris? 😉
>Anne-Mari
Nu blev jag brydd. Åkte ni i en Nissan eller åkte ni i en Yaris? 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 23:38Kanske någon slags tandemmodell toyota och nissan snickrat ihop... vem vet! Förklarar i så fall lastutrymmet!
Kanske någon slags tandemmodell toyota och nissan snickrat ihop... vem vet! Förklarar i så fall lastutrymmet!
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 23:50och peters svetts
och peters svetts
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 09:47>Anne-Mari
>Nu blev jag brydd. Åkte ni i en Nissan eller åkte ni i en Yaris? <Hi hi hi hi hi... jag skrev fel och tänkte jag skulle få hur mycket kommentarer som helst men det blev helt tyst om min nyuppfunna bilmodell :D.
Klargörande: Vi åkte i en TOY
>Anne-Mari
>Nu blev jag brydd. Åkte ni i en Nissan eller åkte ni i en Yaris? <
Hi hi hi hi hi... jag skrev fel och tänkte jag skulle få hur mycket kommentarer som helst men det blev helt tyst om min nyuppfunna bilmodell :D.
Klargörande: Vi åkte i en TOY