Quote from Lena O on 16 September 2007, 10:36Shit Dennis, och jag som åker en Toyota Previa, såg inte ens det felet 🙂
Vet ni förresten att ni kan få 2 lvg och en mtb i en Previa UTAN att ta bort hjulen? (Mora 2006) och hela 4 cyklar om man tar bort de. (kunde få in 6 men cyklisterna måste ju med o
Shit Dennis, och jag som åker en Toyota Previa, såg inte ens det felet 🙂
Vet ni förresten att ni kan få 2 lvg och en mtb i en Previa UTAN att ta bort hjulen? (Mora 2006) och hela 4 cyklar om man tar bort de. (kunde få in 6 men cyklisterna måste ju med o
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 10:47Gary: Var kommer etanolen ifrån? Åhus?
Kommer den från Brasilien så är den inte miljövänlig.
Regnskogar skövlas och svedjebrukas för att sedan bli sockerrörsodlingar.
Gary: Var kommer etanolen ifrån? Åhus?
Kommer den från Brasilien så är den inte miljövänlig.
Regnskogar skövlas och svedjebrukas för att sedan bli sockerrörsodlingar.
Quote from Lotta Lindström on 16 September 2007, 13:22Såg ett tv-program för ett tag sen om en kille som körde sin bil på begagnad frityrolja. Han var tvungen att rena den först men sedan funkade det jättebra. Enda problemet var att det luktade pommes frites när han körde omkring. 😀
Såg ett tv-program för ett tag sen om en kille som körde sin bil på begagnad frityrolja. Han var tvungen att rena den först men sedan funkade det jättebra. Enda problemet var att det luktade pommes frites när han körde omkring. 😀
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 13:35Pommes frites-bilen såg jag med!
Hur vet man varifrån etanolen kommer när man tankar E-85? Finns det varudeklaration med ursprungsbeteckning på bränsle?
Pommes frites-bilen såg jag med!
Hur vet man varifrån etanolen kommer när man tankar E-85? Finns det varudeklaration med ursprungsbeteckning på bränsle?
Quote from Urban Nilsson on 16 September 2007, 14:14Gary: Om du kör bergvärme bör du "ladda" berget under sommaren, förslagsvis med solvärme. Så småningom försvinner värmen annars och du får en elvärmd villa.
Jag har lite anvädbara sidor om det på jobbet om du vill läsa mer.
Gary: Om du kör bergvärme bör du "ladda" berget under sommaren, förslagsvis med solvärme. Så småningom försvinner värmen annars och du får en elvärmd villa.
Jag har lite anvädbara sidor om det på jobbet om du vill läsa mer.
Quote from Lena O on 16 September 2007, 19:50Gary: Var kommer etanolen ifrån? Åhus?
Nej, Q-Star bakom mig!
Gary: Var kommer etanolen ifrån? Åhus?
Nej, Q-Star bakom mig!
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 20:59Hej.
Undrar vad det är för konstiga bilar ni uggar om. När det finns V70, som är såååååå rymliga och där har man inga problem med både väskor, cyklar och en drös med goa gubbar i. Volvo, dä ä gött å ha dä. Oiåäeö.
M(ed)V(ingliga)H(jul)
P.
(Tacka Davi
Hej.
Undrar vad det är för konstiga bilar ni uggar om. När det finns V70, som är såååååå rymliga och där har man inga problem med både väskor, cyklar och en drös med goa gubbar i. Volvo, dä ä gött å ha dä. Oiåäeö.
M(ed)V(ingliga)H(jul)
P.
(Tacka Davi
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 10:16Livar upp den här tråden med det här:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_562407.svdEgen fundering förbättra skyltning vid cykelvägar ...
Livar upp den här tråden med det här:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_562407.svd
Egen fundering förbättra skyltning vid cykelvägar ...
Quote from Mikaela Lexén on 5 November 2007, 10:50Jag välkomnar förslaget att satsa på cykling.
Fast jag har fortfarande en liten undran, här rabatteras "miljöbilar" med skatterabatter från staten.
Vore det inte läge för staten att också momsbefria cyklar, buss- och tågbiljetter om man nu vill minska bil
Jag välkomnar förslaget att satsa på cykling.
Fast jag har fortfarande en liten undran, här rabatteras "miljöbilar" med skatterabatter från staten.
Vore det inte läge för staten att också momsbefria cyklar, buss- och tågbiljetter om man nu vill minska bil
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 11:00Jo sponsra cyklandet. Kollektivtrafiken får vad jag vet redan skattepengar på de flesta håll?
Förbättra snöröjningen på gångvägar och cykelvägar, hålla fritt från glas etc ... varför vräka upp snön på trottoarerna liksom?
Jo sponsra cyklandet. Kollektivtrafiken får vad jag vet redan skattepengar på de flesta håll?
Förbättra snöröjningen på gångvägar och cykelvägar, hålla fritt från glas etc ... varför vräka upp snön på trottoarerna liksom?