Quote from Funbeat user on 24 June 2007, 18:53Skulle ligga bra till om INTE semestern började just då så att vi åker åt andra hållet ...
Skulle ligga bra till om INTE semestern började just då så att vi åker åt andra hållet ...
Quote from Jan Lundquist on 24 June 2007, 21:00Självklart Marie 🙂
Självklart Marie 🙂
Quote from Christer Heinbäck on 24 June 2007, 21:09Stina: Åker vi bara över dan då eller? Jag ska simma Vansbro på söndagen så jag behöver va lite pigg då 😉
Stina: Åker vi bara över dan då eller? Jag ska simma Vansbro på söndagen så jag behöver va lite pigg då 😉
Quote from Jan Lundquist on 24 June 2007, 21:59Vet inte.. Det spelar ingen roll!
Vi kan ju åka hem om du vill, eller om du vill åka direkt till Vansbro, hur man nu tar sig dit men det lär väl gå tåg eller bussar?
Vet inte.. Det spelar ingen roll!
Vi kan ju åka hem om du vill, eller om du vill åka direkt till Vansbro, hur man nu tar sig dit men det lär väl gå tåg eller bussar?
Quote from Funbeat user on 25 June 2007, 04:45Neej vilket dåligt datum det blev 🙂 Jag vill också vara med. Jag räknar med en till chans senare i sommar! (t+)
Neej vilket dåligt datum det blev 🙂 Jag vill också vara med. Jag räknar med en till chans senare i sommar! (t+)
Quote from Urban Nilsson on 25 June 2007, 10:49Jag tror att jag kan. Anmäler mig med en svag reservation för semesterplaner jag inte känner till.
Jag tror att jag kan. Anmäler mig med en svag reservation för semesterplaner jag inte känner till.
Quote from Christer Heinbäck on 25 June 2007, 14:13Jag får nog göra som Olle och invänta nästa gång och hoppas på att det passar bättre i tid.
Jag får nog göra som Olle och invänta nästa gång och hoppas på att det passar bättre i tid.
Quote from Funbeat user on 26 June 2007, 00:51Å på semester då såklart... 🙁
Å på semester då såklart... 🙁
Quote from Funbeat user on 26 June 2007, 07:13Måste jag anmäla mig eller går det bra att bara dyka upp?
Måste jag anmäla mig eller går det bra att bara dyka upp?
Quote from Fredrik Johansson on 26 June 2007, 22:44Nä, det är ingen föranmälan, det är bara att dyka upp. Fast det kan ju vara bra att veta, samma dag åtminstone, hur många vi ska vänta in, innan vi börjar ränna i skogen 😉
Känn dig välkommen!
Nä, det är ingen föranmälan, det är bara att dyka upp. Fast det kan ju vara bra att veta, samma dag åtminstone, hur många vi ska vänta in, innan vi börjar ränna i skogen 😉
Känn dig välkommen!