Quote from Fredrik Johansson on 8 July 2007, 18:39Det kanske inte framgår tydligt men vi har flyttat fram racet till lördag 21 juli, eftersom det inte var så många som kunde den 7:e. Så häng med alla som har lust!! ALLA ska känna sig välkomna!
Det kanske inte framgår tydligt men vi har flyttat fram racet till lördag 21 juli, eftersom det inte var så många som kunde den 7:e. Så häng med alla som har lust!! ALLA ska känna sig välkomna!
Quote from Funbeat user on 8 July 2007, 18:40åh! så pass.
Får se hur man mår då 😛
åh! så pass.
Får se hur man mår då 😛
Quote from Fredrik Johansson on 10 July 2007, 23:02Hallå! Hallå! Är det några som kommer och springer med oss i Alby, Tyresö, nästa lördag 21 juli framåt kvällen? Och grillar och badar... (Läs högst upp i tråden för detaljer)
Hittills är vi tre stycken som svarat ja:Markus
Åsa
Jonas
Susanna?Vore kul o
Hallå! Hallå! Är det några som kommer och springer med oss i Alby, Tyresö, nästa lördag 21 juli framåt kvällen? Och grillar och badar... (Läs högst upp i tråden för detaljer)
Hittills är vi tre stycken som svarat ja:
Markus
Åsa
Jonas
Susanna?
Vore kul o
Quote from Viktor Wrede on 11 July 2007, 08:09Har bokat in resan med familjen tillskåne från 19/6 och 1 vecka framåt...ioch för sig kul men trist att missa racet!
Har bokat in resan med familjen tillskåne från 19/6 och 1 vecka framåt...ioch för sig kul men trist att missa racet!
Quote from Lena Bjerlöw on 12 July 2007, 01:42Hej! Kul med initiativ och tack for inbjudan! Later himla skoj men jag kan tyvarr inte komma. Kommer hem fran USA den 17e juli men har bokat in den helgen for att aka till Gbg och halsa pa de nytillkomna i var familj, mina systerdottrar! 🙂
Hoppas ni far
Hej! Kul med initiativ och tack for inbjudan! Later himla skoj men jag kan tyvarr inte komma. Kommer hem fran USA den 17e juli men har bokat in den helgen for att aka till Gbg och halsa pa de nytillkomna i var familj, mina systerdottrar! 🙂
Hoppas ni far
Quote from Funbeat user on 16 July 2007, 21:27blev jättepepp när jag läste att det var ett race här i Tyresö! så nära så nära
jag vill jag vill!! och jag är ledig.. men det var himla svårt att ta sig dit om man måste ta buss.. =/
men vilken takt blir racet genom skogen? 5 km tror jag knappt jag tar
blev jättepepp när jag läste att det var ett race här i Tyresö! så nära så nära
jag vill jag vill!! och jag är ledig.. men det var himla svårt att ta sig dit om man måste ta buss.. =/
men vilken takt blir racet genom skogen? 5 km tror jag knappt jag tar
Quote from Fredrik Johansson on 19 July 2007, 17:07Hej o hallå igen!
Snart är det lördag och jag undrar om det är några fler som kommer till Alby och springer med oss?
Vi som definitivt har tackat JA är jag, Markus och Jonas. Blir vi fler?
Om inte kanske vi ställer in, eller vad säger du Jonas?Jag tror
Hej o hallå igen!
Snart är det lördag och jag undrar om det är några fler som kommer till Alby och springer med oss?
Vi som definitivt har tackat JA är jag, Markus och Jonas. Blir vi fler?
Om inte kanske vi ställer in, eller vad säger du Jonas?
Jag tror
Quote from Funbeat user on 19 July 2007, 18:22Halloj! Jag hade supergärna kommit, men ska iväg över helgen 🙁
Typiskt...
Halloj! Jag hade supergärna kommit, men ska iväg över helgen 🙁
Typiskt...
Quote from Funbeat user on 19 July 2007, 21:00hade jag börjat med löpningen hade det kanske gått med 4 km ..
men än så länge har jag bara tagit mig till riktigt raska promenader (börjat precis)får stå över den här gången, en kompis är på besök från dalarna.. vill verkligen umgås med henne så det
hade jag börjat med löpningen hade det kanske gått med 4 km ..
men än så länge har jag bara tagit mig till riktigt raska promenader (börjat precis)
får stå över den här gången, en kompis är på besök från dalarna.. vill verkligen umgås med henne så det
Quote from Fredrik Johansson on 20 July 2007, 13:51Funbeat-racet i Tyresö är INSTÄLLT.
Funbeat-racet i Tyresö är INSTÄLLT.