Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFunbeat-race i Tyresö 21 JULI!
You need to log in to create posts and topics.

Det kanske inte framgår tydligt men vi har flyttat fram racet till lördag 21 juli, eftersom det inte var så många som kunde den 7:e. Så häng med alla som har lust!! ALLA ska känna sig välkomna!

åh! så pass.
Får se hur man mår då 😛

Hallå! Hallå! Är det några som kommer och springer med oss i Alby, Tyresö, nästa lördag 21 juli framåt kvällen? Och grillar och badar... (Läs högst upp i tråden för detaljer)
Hittills är vi tre stycken som svarat ja:

Markus
Åsa
Jonas
Susanna?

Vore kul o

Har bokat in resan med familjen tillskåne från 19/6 och 1 vecka framåt...ioch för sig kul men trist att missa racet!

Hej! Kul med initiativ och tack for inbjudan! Later himla skoj men jag kan tyvarr inte komma. Kommer hem fran USA den 17e juli men har bokat in den helgen for att aka till Gbg och halsa pa de nytillkomna i var familj, mina systerdottrar! 🙂
Hoppas ni far

blev jättepepp när jag läste att det var ett race här i Tyresö! så nära så nära

jag vill jag vill!! och jag är ledig.. men det var himla svårt att ta sig dit om man måste ta buss.. =/

men vilken takt blir racet genom skogen? 5 km tror jag knappt jag tar

Hej o hallå igen!
Snart är det lördag och jag undrar om det är några fler som kommer till Alby och springer med oss?
Vi som definitivt har tackat JA är jag, Markus och Jonas. Blir vi fler?
Om inte kanske vi ställer in, eller vad säger du Jonas?

Jag tror

Halloj! Jag hade supergärna kommit, men ska iväg över helgen 🙁

Typiskt...

hade jag börjat med löpningen hade det kanske gått med 4 km ..
men än så länge har jag bara tagit mig till riktigt raska promenader (börjat precis)

får stå över den här gången, en kompis är på besök från dalarna.. vill verkligen umgås med henne så det

Funbeat-racet i Tyresö är INSTÄLLT.