Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 22:48Hallå!
Nu när semestrarna är över, är det inte dags att försöka få till stånd ett nytt race? Jag skulle gäran ha kommit i somras, men kunde ingen av dagarna som föreslogs...
Hallå!
Nu när semestrarna är över, är det inte dags att försöka få till stånd ett nytt race? Jag skulle gäran ha kommit i somras, men kunde ingen av dagarna som föreslogs...
Quote from Urban Nilsson on 5 September 2007, 08:14Jag är också gärna med.
Jag är också gärna med.
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 08:50Ja me!
Ja me!
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 09:23Kör på säger jag
Kör på säger jag
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 10:26Vilket passar bäst? Vardag eller helg?
Själv har jag svårt vardagar, för jag jobbar VÄLDIGT mycket kvällar! Och dagtid antar jag att det inte är så många som kan...
Vilket passar bäst? Vardag eller helg?
Själv har jag svårt vardagar, för jag jobbar VÄLDIGT mycket kvällar! Och dagtid antar jag att det inte är så många som kan...
Quote from Daniel Jernebring on 5 September 2007, 12:30Ja, helg passar mig bäst oxå. Just nu är jag förkyld, dock...
Ja, helg passar mig bäst oxå. Just nu är jag förkyld, dock...
Quote from Fredrik Johansson on 5 September 2007, 13:41Är det i Tyresö ni vill springa? 😀
Ska i så fall prata ihop mig med maken så kanske vi kan försöka en lördag framöver? Fast det dröjer nog ett par/tre veckor skulle jag tro innan vi kan i alla fall.
Är det i Tyresö ni vill springa? 😀
Ska i så fall prata ihop mig med maken så kanske vi kan försöka en lördag framöver? Fast det dröjer nog ett par/tre veckor skulle jag tro innan vi kan i alla fall.
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 14:16Jag springer gärna i Tyresö. Är ju min "hemma-bana", även om jag inte bor där längre.
Jag springer gärna i Tyresö. Är ju min "hemma-bana", även om jag inte bor där längre.
Quote from Lena Bjerlöw on 5 September 2007, 17:37Jag kommer också! Springer var som helst, funbeat träff låter skoj!!
Jag kommer också! Springer var som helst, funbeat träff låter skoj!!
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 17:56Då tror jag vi tar träffen i Skatås 🙂
Då tror jag vi tar träffen i Skatås 🙂