Quote from Urban Nilsson on 7 September 2007, 14:16Så klart. Annars behövs alltid tidtagare.
Så klart. Annars behövs alltid tidtagare.
Quote from Funbeat user on 7 September 2007, 14:17ja jag kan vara tidtagare.
ja jag kan vara tidtagare.
Quote from Urban Nilsson on 7 September 2007, 14:38Om inte Åsa och Marcus kan rigga, kan du köra en favorit i repris då Per?
Om inte Åsa och Marcus kan rigga, kan du köra en favorit i repris då Per?
Quote from Fredrik Närenfors on 7 September 2007, 17:12Självklart
Självklart
Quote from Funbeat user on 7 September 2007, 21:47den här ggn, kanske man kan hänga på.. ja hoppas.. =)
den här ggn, kanske man kan hänga på.. ja hoppas.. =)
Quote from Fredrik Johansson on 11 September 2007, 10:42Ok här kommer ett nytt försök! Vad sägs om lördag 6 oktober? Det är första helgen vi kan få till det. Passande tid får vi komma fram till gemensamt.
Jag tycker 4 eller 5 km är en lagom runda, och/eller 2x4 för de som vill. Annars tar det kanske för lång
Ok här kommer ett nytt försök! Vad sägs om lördag 6 oktober? Det är första helgen vi kan få till det. Passande tid får vi komma fram till gemensamt.
Jag tycker 4 eller 5 km är en lagom runda, och/eller 2x4 för de som vill. Annars tar det kanske för lång
Quote from Fredrik Johansson on 11 September 2007, 15:28Ajdå, jag trodde allt vart klart efter Lidingöloppet... Vi kan flytta fram det en helg också, inte mig emot.
Ajdå, jag trodde allt vart klart efter Lidingöloppet... Vi kan flytta fram det en helg också, inte mig emot.
Quote from Johan T on 11 September 2007, 16:11Men helgen efter är det ju Hässelbyloppet ....
Men helgen efter är det ju Hässelbyloppet ....
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 16:456:e oktober funkar dåligt för mig. Jag laddar inför Sörmlands Ultra som går då.
6:e oktober funkar dåligt för mig. Jag laddar inför Sörmlands Ultra som går då.
Quote from Fredrik Johansson on 11 September 2007, 17:25Japp, och 13 okt är det Raid Uppsala som Markus ska köra...
20 oktober??? Skulle det funkar då?
Japp, och 13 okt är det Raid Uppsala som Markus ska köra...
20 oktober??? Skulle det funkar då?