Quote from ellen olsson on 5 September 2007, 18:00> Då tror jag vi tar träffen i Skatås
Bra förslag! 🙂
> Då tror jag vi tar träffen i Skatås
Bra förslag! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 18:08Du vet väl att man inte skall pröva något man aldrig druckit under träning på tävlingsdagen Fredrik...så vad har du för druvsorter i dina perfektaflaskor ,)
Du vet väl att man inte skall pröva något man aldrig druckit under träning på tävlingsdagen Fredrik...så vad har du för druvsorter i dina perfektaflaskor ,)
Quote from ellen olsson on 5 September 2007, 18:14> Du vet väl att man inte skall pröva något man aldrig druckit under träning på tävlingsdagen Fredrik...så vad har du för druvsorter i dina perfektaflaskor ,)
Jag har träningsdruckit många olika druvsorter utan att få problem så det ska nog gå bra trots
> Du vet väl att man inte skall pröva något man aldrig druckit under träning på tävlingsdagen Fredrik...så vad har du för druvsorter i dina perfektaflaskor ,)
Jag har träningsdruckit många olika druvsorter utan att få problem så det ska nog gå bra trots
Quote from Lotta W on 5 September 2007, 18:15Fredrik, kommer du verkligen ihåg vilka sorter du har provat på träning? 🙂
Fredrik, kommer du verkligen ihåg vilka sorter du har provat på träning? 🙂
Quote from ellen olsson on 5 September 2007, 18:16Tomflaskorna brukar vara kvar... 😉
Tomflaskorna brukar vara kvar... 😉
Quote from Lotta W on 5 September 2007, 18:22... och jag som trodde att du fyllde din lägenhet med cyklar...
... och jag som trodde att du fyllde din lägenhet med cyklar...
Quote from ellen olsson on 5 September 2007, 18:23Vem har sagt att tomflaskorna är kvar länge?
Vem har sagt att tomflaskorna är kvar länge?
Quote from Fredrik Närenfors on 7 September 2007, 09:08Jepp. Jag tycker också det är dags för ett Funbeat Race igen.
Förslag?
Jepp. Jag tycker också det är dags för ett Funbeat Race igen.
Förslag?
Quote from Urban Nilsson on 7 September 2007, 09:15Tyresö.
Mellan 5 och 10 km.
Grillning efteråt.
Tyresö.
Mellan 5 och 10 km.
Grillning efteråt.
Quote from Funbeat user on 7 September 2007, 14:11får man gå och springa lite bara?.
jag har skador överallt men vill jätte gärna vara med
får man gå och springa lite bara?.
jag har skador överallt men vill jätte gärna vara med