Quote from Funbeat user on 28 June 2007, 08:46Tack, känner mig redan sugen på att komma.
Tack, känner mig redan sugen på att komma.
Quote from Fredrik Johansson on 28 June 2007, 17:08Med drygt en vecka kvar till Funbeat-racet i Tyresö försöker jag mig på att summera vilka som kommer:
Åsa
Markus
Jonas
Stina??
Marie??
Daniel??
Gullan??Någon mer?
Med drygt en vecka kvar till Funbeat-racet i Tyresö försöker jag mig på att summera vilka som kommer:
Åsa
Markus
Jonas
Stina??
Marie??
Daniel??
Gullan??
Någon mer?
Quote from Funbeat user on 28 June 2007, 17:39Väldigt stort frågetecken på mig, tror inte riktigt jag kommer kunna få till det, kommer med största sannolikhet inte orka resan 😮
Väldigt stort frågetecken på mig, tror inte riktigt jag kommer kunna få till det, kommer med största sannolikhet inte orka resan 😮
Quote from Urban Nilsson on 29 June 2007, 08:06Jag återkommer ikväll med info.
Jag återkommer ikväll med info.
Quote from Fredrik Johansson on 4 July 2007, 12:54Hej alla!
Vi STÄLLER IN racet på lördag och flyttar på datumet två veckor framåt. Det blev helt enkelt för många som inte kunde komma! Det är visserligen fortfarande mitt i semestertiderna men vi gör ett nytt tappert försök ändå! (H)Nytt datum: Lördag 2
Hej alla!
Vi STÄLLER IN racet på lördag och flyttar på datumet två veckor framåt. Det blev helt enkelt för många som inte kunde komma! Det är visserligen fortfarande mitt i semestertiderna men vi gör ett nytt tappert försök ändå! (H)
Nytt datum: Lördag 2
Quote from Urban Nilsson on 4 July 2007, 13:04Kan inte 🙁
Kan inte 🙁
Quote from Johan T on 5 July 2007, 21:57Jag kan 🙂
Jag kan 🙂
Quote from Jan Lundquist on 5 July 2007, 22:28Jag får svårt. Är i Västervik så det blir lite svårt med logistiken men man vet aldrig 🙂
Jag får svårt. Är i Västervik så det blir lite svårt med logistiken men man vet aldrig 🙂
Quote from Daniel Jernebring on 6 July 2007, 09:11Låter fasligt skojjigt. Men är ni ett gäng som brukar ses så man kommer och stör?
/Susanna
Låter fasligt skojjigt. Men är ni ett gäng som brukar ses så man kommer och stör?
/Susanna
Quote from Funbeat user on 8 July 2007, 12:57Hur gick det med detta? Blev ni många som sprang till slut? (t+)
/A
Hur gick det med detta? Blev ni många som sprang till slut? (t+)
/A