Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nytt försök!
Funbeat-race i Tyresö.
Vi springer i skogen i ett löparspår. Det finns en 4 km-slinga (något kuperad) och en 1 km-slinga, så vi kan välja hur långt vi vill springa.
Vi träffas på parkeringsplatsen vid "rondellen", vändplatsen.

När: Söndag 7

jag är på grund av skador diskad från löpning, men jag har lovat att vara tidtagare.
jag hittar inte så jag åker gärna med någon

Sådär ja, plats och datum spikat!
Men tyvärr har jag tvättstugan då...

Nä jag skojar, klart jag kommer om inget oförutsett inträffar.

Tack Åsa, fin ny tråd och med tinyurl, heja! 🙂

Jag kommer! Samåker gärna med någon också eftersom ja inte e helt haj på området, kan man lätt ta buss/t-bana/nåt färdsätt dit utan bil?

Röstar på en lite "längre" distans, kanske 2varv alltså 8km då?

Va kul och enligt Funbeat så verkar jag bo i närheten av alla som velat ha skjuts så det ska vi väl kunna greja.

Karin: Om du springer SUM på lördagen så klarar du dig med en kort runda... 😉

hahaha...ännu en utmaning? 😉 Ska du springa den Fredrik? Galet! Jag som bara kan springa 48.7km 😛

Schysst Per! Ska bli kul att träffa er alla också! FB rules!

Nej, det blir nog ingen SUM för mig i år iallafall. Som det sur ut just nu så är det inte ens säkert att jag är i Sverige den 6/10. I.o.f.s. är planen att jag ska flyga hem på fredagkvällen 5/10 men det finns en del som kan kullkasta den planen så jag har

Förresten...nu blev ja virrig. Ja e inte ens säker på att ja kan. Blev medbjuden o va med i mixlag på en multisporttävling i Gbg den helgen. Men om ja inte åker på det blir det såklart FB-racet! 🙂 Får se om killen accepterar en stoppkloss eller ej..haha

Hmmm. Jag tänkte nog köra SUM på lördagen så jag kanske håller mig till tidtagning. Möjligen tar jag med mig lite barn också. 5 o 3.