Quote from Guest on 12 September 2007, 17:58Nytt försök!
Funbeat-race i Tyresö.
Vi springer i skogen i ett löparspår. Det finns en 4 km-slinga (något kuperad) och en 1 km-slinga, så vi kan välja hur långt vi vill springa.
Vi träffas på parkeringsplatsen vid "rondellen", vändplatsen.När: Söndag 7
Nytt försök!
Funbeat-race i Tyresö.
Vi springer i skogen i ett löparspår. Det finns en 4 km-slinga (något kuperad) och en 1 km-slinga, så vi kan välja hur långt vi vill springa.
Vi träffas på parkeringsplatsen vid "rondellen", vändplatsen.
När: Söndag 7
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 18:08jag är på grund av skador diskad från löpning, men jag har lovat att vara tidtagare.
jag hittar inte så jag åker gärna med någon
jag är på grund av skador diskad från löpning, men jag har lovat att vara tidtagare.
jag hittar inte så jag åker gärna med någon
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 18:20Sådär ja, plats och datum spikat!
Men tyvärr har jag tvättstugan då...Nä jag skojar, klart jag kommer om inget oförutsett inträffar.
Sådär ja, plats och datum spikat!
Men tyvärr har jag tvättstugan då...
Nä jag skojar, klart jag kommer om inget oförutsett inträffar.
Quote from Lena Bjerlöw on 12 September 2007, 19:35Tack Åsa, fin ny tråd och med tinyurl, heja! 🙂
Jag kommer! Samåker gärna med någon också eftersom ja inte e helt haj på området, kan man lätt ta buss/t-bana/nåt färdsätt dit utan bil?
Röstar på en lite "längre" distans, kanske 2varv alltså 8km då?
Tack Åsa, fin ny tråd och med tinyurl, heja! 🙂
Jag kommer! Samåker gärna med någon också eftersom ja inte e helt haj på området, kan man lätt ta buss/t-bana/nåt färdsätt dit utan bil?
Röstar på en lite "längre" distans, kanske 2varv alltså 8km då?
Quote from Fredrik Närenfors on 12 September 2007, 20:33Va kul och enligt Funbeat så verkar jag bo i närheten av alla som velat ha skjuts så det ska vi väl kunna greja.
Va kul och enligt Funbeat så verkar jag bo i närheten av alla som velat ha skjuts så det ska vi väl kunna greja.
Quote from ellen olsson on 12 September 2007, 21:00Karin: Om du springer SUM på lördagen så klarar du dig med en kort runda... 😉
Karin: Om du springer SUM på lördagen så klarar du dig med en kort runda... 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 12 September 2007, 21:04hahaha...ännu en utmaning? 😉 Ska du springa den Fredrik? Galet! Jag som bara kan springa 48.7km 😛
Schysst Per! Ska bli kul att träffa er alla också! FB rules!
hahaha...ännu en utmaning? 😉 Ska du springa den Fredrik? Galet! Jag som bara kan springa 48.7km 😛
Schysst Per! Ska bli kul att träffa er alla också! FB rules!
Quote from ellen olsson on 12 September 2007, 21:12Nej, det blir nog ingen SUM för mig i år iallafall. Som det sur ut just nu så är det inte ens säkert att jag är i Sverige den 6/10. I.o.f.s. är planen att jag ska flyga hem på fredagkvällen 5/10 men det finns en del som kan kullkasta den planen så jag har
Nej, det blir nog ingen SUM för mig i år iallafall. Som det sur ut just nu så är det inte ens säkert att jag är i Sverige den 6/10. I.o.f.s. är planen att jag ska flyga hem på fredagkvällen 5/10 men det finns en del som kan kullkasta den planen så jag har
Quote from Lena Bjerlöw on 12 September 2007, 21:14Förresten...nu blev ja virrig. Ja e inte ens säker på att ja kan. Blev medbjuden o va med i mixlag på en multisporttävling i Gbg den helgen. Men om ja inte åker på det blir det såklart FB-racet! 🙂 Får se om killen accepterar en stoppkloss eller ej..haha
Förresten...nu blev ja virrig. Ja e inte ens säker på att ja kan. Blev medbjuden o va med i mixlag på en multisporttävling i Gbg den helgen. Men om ja inte åker på det blir det såklart FB-racet! 🙂 Får se om killen accepterar en stoppkloss eller ej..haha
Quote from Urban Nilsson on 12 September 2007, 21:23Hmmm. Jag tänkte nog köra SUM på lördagen så jag kanske håller mig till tidtagning. Möjligen tar jag med mig lite barn också. 5 o 3.
Hmmm. Jag tänkte nog köra SUM på lördagen så jag kanske håller mig till tidtagning. Möjligen tar jag med mig lite barn också. 5 o 3.