Quote from Fredrik Närenfors on 12 September 2007, 21:35Du får ta det som återhämtningspass Daniel och agera hare åt mig 🙂
Du får ta det som återhämtningspass Daniel och agera hare åt mig 🙂
Quote from Urban Nilsson on 12 September 2007, 21:39Jag lär nog liga i hasorna på dig och skrika: Vänta! Inte så fort!
Jag lär nog liga i hasorna på dig och skrika: Vänta! Inte så fort!
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 21:39Jag kommer.
Jag kommer.
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 21:40Jag kommer!
Jag kommer!
Quote from Urban Nilsson on 12 September 2007, 21:40Härligt!
Härligt!
Quote from Lena Bjerlöw on 12 September 2007, 21:47Erhmm...jo ja får be om ursäkt för min osanning, jag kan tyvärr inte komma. Ska göra den där multisporttävlingen (femmans i Gbg) med en triathlon kille ja aldrig träffat..ooo (kompis till en kompis). Men han var med på att det skulle gå långsamt så 🙂
Pa
Erhmm...jo ja får be om ursäkt för min osanning, jag kan tyvärr inte komma. Ska göra den där multisporttävlingen (femmans i Gbg) med en triathlon kille ja aldrig träffat..ooo (kompis till en kompis). Men han var med på att det skulle gå långsamt så 🙂
Pa
Quote from Johan T on 12 September 2007, 22:05Kommer! 🙂
Kommer! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 23:23Karin L:
Välkommen till Göteborg och multisport-tävlingen, jag skall också vara med och gör debut i multisport.FB-race hade varit himla kul men det är liiite för långt att åka till Stockholm + att man lär vara rätt sliten efter Lördagens multisport.
Karin L:
Välkommen till Göteborg och multisport-tävlingen, jag skall också vara med och gör debut i multisport.
FB-race hade varit himla kul men det är liiite för långt att åka till Stockholm + att man lär vara rätt sliten efter Lördagens multisport.
Quote from ellen olsson on 12 September 2007, 23:50Karin: Välkommen till Göteborg och vår multisporttävling. Om jag är hemma så lär jag vara där och heja och hjälpa till med att bära kanoter... 🙂
Karin: Välkommen till Göteborg och vår multisporttävling. Om jag är hemma så lär jag vara där och heja och hjälpa till med att bära kanoter... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2007, 11:20Jag skulle gärna köra 8 km
Jag skulle gärna köra 8 km