Quote from Lars Mörrby on 13 September 2007, 22:11Ok Fredrik - det verkar vara Delsjöns badplats som gäller. Jag skall se om jag kommer loss.
Ok Fredrik - det verkar vara Delsjöns badplats som gäller. Jag skall se om jag kommer loss.
Quote from Fredrik Johansson on 13 September 2007, 23:04Lotta G skrev: Allt händer väl inte i Sthlm???
Nä, precis. Det är ju bara att någon ser till att fixa ett Funbeat-race i någon lämplig trakt där det bor åtminstone minst två Funbeatare, eller hur? 😉
Jag trodde faktiskt det skulle dyka upp på fler ställ
Lotta G skrev: Allt händer väl inte i Sthlm???
Nä, precis. Det är ju bara att någon ser till att fixa ett Funbeat-race i någon lämplig trakt där det bor åtminstone minst två Funbeatare, eller hur? 😉
Jag trodde faktiskt det skulle dyka upp på fler ställ
Quote from Funbeat user on 13 September 2007, 23:07>Allt händer väl inte i Sthlm???
Men det händer först där.
>Allt händer väl inte i Sthlm???
Men det händer först där.
Quote from Andreas Björklund on 19 September 2007, 20:10Tjohooo!! Jag är med, jag är med!! =D
Daniel: Jag loooooooooovar att ta det lugnt..... 😉
Tjohooo!! Jag är med, jag är med!! =D
Daniel: Jag loooooooooovar att ta det lugnt..... 😉
Quote from Funbeat user on 19 September 2007, 20:28Skulle definitivt ha kommit, om det inte vore för att jag bor 60 mil norr om Sthlm och dessutom fyller år den dagen (H) Men, jag får väl fara ut och lufsa i de björntäta skogarna för mig själv och vara med er "in spirit" - och hör ni inget mer av mig efte
Skulle definitivt ha kommit, om det inte vore för att jag bor 60 mil norr om Sthlm och dessutom fyller år den dagen (H) Men, jag får väl fara ut och lufsa i de björntäta skogarna för mig själv och vara med er "in spirit" - och hör ni inget mer av mig efte
Quote from Fredrik Närenfors on 19 September 2007, 21:59Ska försöka komma ihåg ditt balsam då Jane (H)
Ska försöka komma ihåg ditt balsam då Jane (H)
Quote from Funbeat user on 19 September 2007, 23:36@josefin
aha en våg.
tyckte nog att du va en klok kvinna
@josefin
aha en våg.
tyckte nog att du va en klok kvinna
Quote from Fredrik Johansson on 20 September 2007, 11:14@Jane:
Och jag ska komma ihåg din top som du lånade mig på senaste Funbeat-träffen. Äntligen!
@Jane:
Och jag ska komma ihåg din top som du lånade mig på senaste Funbeat-träffen. Äntligen!
Quote from Fredrik Johansson on 20 September 2007, 11:22Försöker summera lite... Stämmer det att nedanstående kommer?
Jessica
Peter
Per
Daniel
Michael
Johanna
Jonas
Jane
Åsa
MarkusVad kul! Nu är vi 10 stycken! Är det några fler som hänger på?
Försöker summera lite... Stämmer det att nedanstående kommer?
Jessica
Peter
Per
Daniel
Michael
Johanna
Jonas
Jane
Åsa
Markus
Vad kul! Nu är vi 10 stycken! Är det några fler som hänger på?
Quote from Urban Nilsson on 20 September 2007, 11:27Jag hoppas kunna komma. Min sambo är i Barcelona och jag är själv med barnen. Det betyder även att SUM är inställt för min del.
Kanske kan jag komma men med tre barn och drar tidigt i så fall 😛
Jag hoppas kunna komma. Min sambo är i Barcelona och jag är själv med barnen. Det betyder även att SUM är inställt för min del.
Kanske kan jag komma men med tre barn och drar tidigt i så fall 😛