Quote from Lena Bjerlöw on 13 September 2007, 17:05Tack Johan och Fredrik, då blir det iaf en mini Funbeat träff i Gbg då med! 🙂
Tack Johan och Fredrik, då blir det iaf en mini Funbeat träff i Gbg då med! 🙂
Quote from mårten jansson on 13 September 2007, 21:12Jahaja... i Malmö då?
Jahaja... i Malmö då?
Quote from Funbeat user on 13 September 2007, 21:49Håller med dig Denize!
Allt händer väl inte i Sthlm???
Håller med dig Denize!
Allt händer väl inte i Sthlm???
Quote from Fredrik Närenfors on 13 September 2007, 21:52Eftersom vi ska träffas en söndag så har vi ju all tid i världen att springa lite längre sträckor i motsats till tidigare träffar som varit på
en vardagkväll.Jag föreslår att vi försöker stacka starterna så att vi alla kommer i mål ungefär samtidigt.
Dä
Eftersom vi ska träffas en söndag så har vi ju all tid i världen att springa lite längre sträckor i motsats till tidigare träffar som varit på
en vardagkväll.
Jag föreslår att vi försöker stacka starterna så att vi alla kommer i mål ungefär samtidigt.
Dä
Quote from Lars Mörrby on 13 September 2007, 21:53Var är den där multisport tävlingen i Gbg??
Kommer jag loss så vore det kul att komma och titta lite.
Var är den där multisport tävlingen i Gbg??
Kommer jag loss så vore det kul att komma och titta lite.
Quote from Funbeat user on 13 September 2007, 21:54om daniel är tidtagare så kan jag ta hand om skadade och krampande människor.
😀
det här blir ju jättekul
om daniel är tidtagare så kan jag ta hand om skadade och krampande människor.
😀
det här blir ju jättekul
Quote from ellen olsson on 13 September 2007, 22:00> Ar är den där multisport tävlingen i Gbg??
Självklart! http://www.femmansmultisportrace.se/
> Ar är den där multisport tävlingen i Gbg??
Självklart! http://www.femmansmultisportrace.se/
Quote from mårten jansson on 13 September 2007, 22:04Om ni har tid för lite längre sträcker kanske ni kan springa till... säg.... Malmö? Hämta upp gbgarna på vägen!
Om ni har tid för lite längre sträcker kanske ni kan springa till... säg.... Malmö? Hämta upp gbgarna på vägen!
Quote from Urban Nilsson on 13 September 2007, 22:05Kom upp. Per bor stort. Han kan nog inhysa lite folk.
Kom upp. Per bor stort. Han kan nog inhysa lite folk.
Quote from Funbeat user on 13 September 2007, 22:06jag ska till malmö i oktober, men då tar jag tåget
jag ska till malmö i oktober, men då tar jag tåget