Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 12:32Jag blir nog tidtagare också, ska kuta SUM dagen innan så jag kommer vara sliten (om allt går enligt plan).
Jag blir nog tidtagare också, ska kuta SUM dagen innan så jag kommer vara sliten (om allt går enligt plan).
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 15:12åh va bra att jag inte blir ensam tidtagare.
låter som något jag skulle kunna ställa till rejält
åh va bra att jag inte blir ensam tidtagare.
låter som något jag skulle kunna ställa till rejält
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 15:59Nää nu får de vara nog med löpning på helgerna, dax att gå tillbaks till cyklandet igen.
Nää nu får de vara nog med löpning på helgerna, dax att gå tillbaks till cyklandet igen.
Quote from Fredrik Närenfors on 1 October 2007, 23:29Stefan, du menar alltså att du inte slutat blöda än. Ja då törs man ju inte ta din rulle i alla fall så då är det nog säkrast man löper 😉
4 km låter lite kort så det kanske är dags för mig att ta det stora klivet upp till 8 km. Men en mellantid blir ju
Stefan, du menar alltså att du inte slutat blöda än. Ja då törs man ju inte ta din rulle i alla fall så då är det nog säkrast man löper 😉
4 km låter lite kort så det kanske är dags för mig att ta det stora klivet upp till 8 km. Men en mellantid blir ju
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 00:32Nu har de börjat läka så de är lika bra att köra igång
Smärta är bara en känsla 😉
Nu har de börjat läka så de är lika bra att köra igång
Smärta är bara en känsla 😉
Quote from Fredrik Johansson on 2 October 2007, 12:25Per: Jättekul att du får med dig Petronella. Det är tveksamt om vi får med oss våra söner, men än har vi inte gett upp 🙂
Kan Petronella ta med sig en egen kamera? Jag är tänker nämligen plåta själv denna gång.
Per: Jättekul att du får med dig Petronella. Det är tveksamt om vi får med oss våra söner, men än har vi inte gett upp 🙂
Kan Petronella ta med sig en egen kamera? Jag är tänker nämligen plåta själv denna gång.
Quote from Funbeat user on 4 October 2007, 23:06Perfekt. Jag kommer inte att kunna hänga med på funbeat racet på söndag. Det har kört ihop sig för mig med jobb.........Grattis, kul, jätteroligt :@
Du får helt enkelt anordna ett nytt race snarast möjligt.....please
Perfekt. Jag kommer inte att kunna hänga med på funbeat racet på söndag. Det har kört ihop sig för mig med jobb.........Grattis, kul, jätteroligt :@
Du får helt enkelt anordna ett nytt race snarast möjligt.....please
Quote from Kicki K on 5 October 2007, 09:00tråkigt för mig. Jag måste också tacka nej:-( Hade varit roligt att surra med er. Kanske kommer jag se Olle i SUM iaf
tråkigt för mig. Jag måste också tacka nej:-( Hade varit roligt att surra med er. Kanske kommer jag se Olle i SUM iaf
Quote from Lena Bjerlöw on 5 October 2007, 12:24Hallå funbeatare!
Nu har det blivit lite ändrade planer här. Jag skulle ju egentligen på Multisportrace i Gbg i helgen, men tyvärr har det blivit inställt då min tävlingspartner är sjuk! :/MEN! Så kom ja på, då kan ja ju komma på funbeatträffen! Yippie!
Hallå funbeatare!
Nu har det blivit lite ändrade planer här. Jag skulle ju egentligen på Multisportrace i Gbg i helgen, men tyvärr har det blivit inställt då min tävlingspartner är sjuk! :/
MEN! Så kom ja på, då kan ja ju komma på funbeatträffen! Yippie!
Quote from Funbeat user on 5 October 2007, 13:13Jag åker från Söder och hittat lätt till Tyresö. Ska jag plocka upp nån vilsen från Gulligullmarsplan eller nån annan söderort?
Jag åker från Söder och hittat lätt till Tyresö. Ska jag plocka upp nån vilsen från Gulligullmarsplan eller nån annan söderort?