Quote from Charlotte Wahlström on 5 October 2007, 22:55Va kul! Det blir många som kommer ser jag. Vi syns...
Va kul! Det blir många som kommer ser jag. Vi syns...
Quote from Funbeat user on 5 October 2007, 22:57Hade varit jättetrevligt att få träffa er men det är lite långt att åka .... (#)
Hade varit jättetrevligt att få träffa er men det är lite långt att åka .... (#)
Quote from Funbeat user on 5 October 2007, 23:05kan inte spelschemat exakt i huvudet, men jag tror jag ska till norpan om några veckor. vi kan kuta några varv på himelstalundshallens parkering om du vill 😀
annars har de fin löparbana inne i hallen
kan inte spelschemat exakt i huvudet, men jag tror jag ska till norpan om några veckor. vi kan kuta några varv på himelstalundshallens parkering om du vill 😀
annars har de fin löparbana inne i hallen
Quote from Funbeat user on 6 October 2007, 08:55Absolut, bara att säga till när du vet lite mer !!!
Absolut, bara att säga till när du vet lite mer !!!
Quote from Funbeat user on 6 October 2007, 10:38🙁 det va redan på onsdag och då hinner jag inte åka med dem.
tur att de finns sjukvårdare i norpan.
🙁 det va redan på onsdag och då hinner jag inte åka med dem.
tur att de finns sjukvårdare i norpan.
Quote from Funbeat user on 6 October 2007, 10:49Ok, vad trisst .....
Ok, vad trisst .....
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 17:38Då var det avklarat! Och vi hade både kul och roligt. Och trevligt. Och svettigt. Och roligt. Kanonväder för löpning, soligt och 12 grader, perfekt. Och sen bastu och korvgrillning på det.
Tider och bilder och sånt hoppas jag kommer mera av i kväll och i
Då var det avklarat! Och vi hade både kul och roligt. Och trevligt. Och svettigt. Och roligt. Kanonväder för löpning, soligt och 12 grader, perfekt. Och sen bastu och korvgrillning på det.
Tider och bilder och sånt hoppas jag kommer mera av i kväll och i
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 17:42Kan säga att jag blir lite (mycket) avundsjuk, men så klart glad att ni hade det bra. Karlstad är tydligen inte världens centrum som jag trott i 29 år snart, i alla fall inte Funbeats centrum. Solen skiner i alla fall här med (men högen med skolböcker är
Kan säga att jag blir lite (mycket) avundsjuk, men så klart glad att ni hade det bra. Karlstad är tydligen inte världens centrum som jag trott i 29 år snart, i alla fall inte Funbeats centrum. Solen skiner i alla fall här med (men högen med skolböcker är
Quote from Fredrik Närenfors on 7 October 2007, 17:54Verkligen trevligt. Nu när man börjat lära känna varandra lite mer så är det ju ännu roligare att träffas. Och så några nya ansikten som man länge väntat på att få se. Det var väl ungefär lika många löpare som tidtagare så logistiken fungerade smärtfritt.
Verkligen trevligt. Nu när man börjat lära känna varandra lite mer så är det ju ännu roligare att träffas. Och så några nya ansikten som man länge väntat på att få se. Det var väl ungefär lika många löpare som tidtagare så logistiken fungerade smärtfritt.
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 17:57🙁
Kan ni inte ordna ett "Funbeat-has" nästa gång så att jag också törs komma....
(H)
🙁
Kan ni inte ordna ett "Funbeat-has" nästa gång så att jag också törs komma....
(H)