Quote from Fredrik Johansson on 7 October 2007, 18:40Ja, vad kul, trevligt, gott, roligt, mysigt, soligt, småkallt, osv vi hade! Jag ställde upp som tidtagare denna gång eftersom jag varit förkyld, men nästa gång hoppas jag på att kunna springa! Och då blir det definitivt ett "has-race", så kom igen Fia-Lot
Ja, vad kul, trevligt, gott, roligt, mysigt, soligt, småkallt, osv vi hade! Jag ställde upp som tidtagare denna gång eftersom jag varit förkyld, men nästa gång hoppas jag på att kunna springa! Och då blir det definitivt ett "has-race", så kom igen Fia-Lot
Quote from Fredrik Närenfors on 7 October 2007, 18:41Haha, hehe, hihi
Jag har sett blinket 🙂
Haha, hehe, hihi
Jag har sett blinket 🙂
Quote from Johan T on 7 October 2007, 18:54Instämmer med Per och Peter, jättetrevligt!
Har sprungit samma spår många gånger tidigare, men aldrig så fort som idag när jag försökte hänga på Mattias.
Instämmer med Per och Peter, jättetrevligt!
Har sprungit samma spår många gånger tidigare, men aldrig så fort som idag när jag försökte hänga på Mattias.
Quote from Lena Bjerlöw on 7 October 2007, 19:05Ja tack för idag! Det var jättetrevligt! 🙂 <-- Blinkgubben! Sol, fina stigar att springa på, flera ryggar att ha i sikte var man skulle springa 😉
Och god korv efteråt! Mums.Finns nog en del friluftsområden i Sthlm att kunna springa i, får kolla upp s
Ja tack för idag! Det var jättetrevligt! 🙂 <-- Blinkgubben! Sol, fina stigar att springa på, flera ryggar att ha i sikte var man skulle springa 😉
Och god korv efteråt! Mums.
Finns nog en del friluftsområden i Sthlm att kunna springa i, får kolla upp s
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 19:11tack så mycket för idag. va jätte roligt att träffa er.
tack så mycket för idag. va jätte roligt att träffa er.
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 19:18herre gud, ibland undrar man varför någon bemödar sig att ta bilder på en. och jag som brukar kalla mina spelare för takras.
jag smälter in bra bland dem ser jag
herre gud, ibland undrar man varför någon bemödar sig att ta bilder på en. och jag som brukar kalla mina spelare för takras.
jag smälter in bra bland dem ser jag
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 19:24Verkade ju trevligt det där. Synd att man inte var med. Vem (en tjej) hade toppluvan som var med på bild? Snygg. Skulle jag vilja ha en. 😉
Verkade ju trevligt det där. Synd att man inte var med. Vem (en tjej) hade toppluvan som var med på bild? Snygg. Skulle jag vilja ha en. 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 19:28jag kan sticka en åt dig, men det är en exlusiv hockeymössa som bara får användas av folk i div 1 sthlm (pendeltågsligan).
man måste höra ihop med ett lag.robin jernström är stolt inehavare av en brun modell 😉
jag kan sticka en åt dig, men det är en exlusiv hockeymössa som bara får användas av folk i div 1 sthlm (pendeltågsligan).
man måste höra ihop med ett lag.
robin jernström är stolt inehavare av en brun modell 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 19:34Aj aj aj, minst Div 1 hockey. Vad synd. Jag var en gång med i det juniorlag i Göteborg som låg sist i den lägsta ligan i staden. Det räcker inte som merit 😀
Jag är en jäkel på kubb???
Aj aj aj, minst Div 1 hockey. Vad synd. Jag var en gång med i det juniorlag i Göteborg som låg sist i den lägsta ligan i staden. Det räcker inte som merit 😀
Jag är en jäkel på kubb???
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 19:36nej det är mycket hårda regler på just de mössorna.
däremot så går det bra att beställa höger och vänster vante= grön till höger och röd till vänster.
så man inte tar fel så ofta
nej det är mycket hårda regler på just de mössorna.
däremot så går det bra att beställa höger och vänster vante= grön till höger och röd till vänster.
så man inte tar fel så ofta