Quote from Guest on 29 August 2009, 16:22Det betyder att efter september månad har gruppen funnits ett helt år! Visst vill ni fira 1-årsjubileum med oss och passa på att säkerställa löpträningsrutinerna när hösten anländer?
Det går alltså ut på att springa (minst) en kilometer varje dag, oavset
Det betyder att efter september månad har gruppen funnits ett helt år! Visst vill ni fira 1-årsjubileum med oss och passa på att säkerställa löpträningsrutinerna när hösten anländer?
Det går alltså ut på att springa (minst) en kilometer varje dag, oavset
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 16:32Är det nån av er som klarat att springa varje dag i ett år? 🙂
Är det nån av er som klarat att springa varje dag i ett år? 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 16:44Även om jag var tvungen att hoppa av efter 330 dagar så är dom ett par st som förhoppningsvis är klara med första året om en månad. 🙂
Även om jag var tvungen att hoppa av efter 330 dagar så är dom ett par st som förhoppningsvis är klara med första året om en månad. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 18:03Vad stoppade dig?
Vad stoppade dig?
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 19:48Oj! detta verkar vara en kul och intressant grupp 😀
Blir inte att gå med nu men helt klart nåt att fundera på, kanske om nån månad så kommer jag och knackar på 😉
Oj! detta verkar vara en kul och intressant grupp 😀
Blir inte att gå med nu men helt klart nåt att fundera på, kanske om nån månad så kommer jag och knackar på 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 22:55För oss som minns 70-talet betyder "streaking" att man springer naken på stan. Misstänker det inte är vad ni i tråden menar ... ?
För oss som minns 70-talet betyder "streaking" att man springer naken på stan. Misstänker det inte är vad ni i tråden menar ... ?
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 07:45Ingen har nått ett år än, vi firar 1-år den 30/9, men då börjar ettåringarna ticka in och sedan håller vi på så till nästa år...:-)
Streak i vårt fall står för "run as many days in a streak as possible" dvs vi jobbar för att få till så många dagar i en f
Ingen har nått ett år än, vi firar 1-år den 30/9, men då börjar ettåringarna ticka in och sedan håller vi på så till nästa år...:-)
Streak i vårt fall står för "run as many days in a streak as possible" dvs vi jobbar för att få till så många dagar i en f
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 09:34Erik: En kraftigt stukad fot, som gjorde att jag knappt kom upp ur sängen satte stopp för min streak.
Då hade jag ändå klarat av att springa 1km samma dag som jag hade åkt vasaloppet och cyklat vättenrundan. Dagen efter ett 24:a timmars lopp och ett 100 m
Erik: En kraftigt stukad fot, som gjorde att jag knappt kom upp ur sängen satte stopp för min streak.
Då hade jag ändå klarat av att springa 1km samma dag som jag hade åkt vasaloppet och cyklat vättenrundan. Dagen efter ett 24:a timmars lopp och ett 100 m
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 22:56Jag har streakat i 242 dagar fram tills idag. Jag har varit sjuk å skadad men fortsatt ändå fast i den takt som säger att man verkligen streakar: "Det du blir diskad av i en gångtävling"...Jag har sakta men säkert inlemmat streakandet i min vardagliga liv
Jag har streakat i 242 dagar fram tills idag. Jag har varit sjuk å skadad men fortsatt ändå fast i den takt som säger att man verkligen streakar: "Det du blir diskad av i en gångtävling"...Jag har sakta men säkert inlemmat streakandet i min vardagliga liv
Quote from Olof Robertson on 31 August 2009, 10:27Nu har jag begärt inträde. Jag ska klara det om jag så ska springa det sista jag gör dygnets sista minutrar varje dag 🙂 Men tänkte köra det på mornen. Perfekt! Ska räkna ut en sträcka från min dörr och tillbaka haha så man vet 🙂
Nu har jag begärt inträde. Jag ska klara det om jag så ska springa det sista jag gör dygnets sista minutrar varje dag 🙂 Men tänkte köra det på mornen. Perfekt! Ska räkna ut en sträcka från min dörr och tillbaka haha så man vet 🙂