Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 17:27Var inte avundsjuk Anders. Du kan ju alltid springa med ett stadigt grepp om kulorna om du skulle råkat få på dig olämpliga underkläder för löpning?
Var inte avundsjuk Anders. Du kan ju alltid springa med ett stadigt grepp om kulorna om du skulle råkat få på dig olämpliga underkläder för löpning?
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 20:28Haha...nu e de damernas för hela slanten...!? Visst blir det myche tvätt men har jag haft en T-shirt under dagen och jobbat i den i trädgården så inte faan byter jag ut den för ett streakpass på några km på aftonen. Av med brallorna..på med kortsen å kepa
Haha...nu e de damernas för hela slanten...!? Visst blir det myche tvätt men har jag haft en T-shirt under dagen och jobbat i den i trädgården så inte faan byter jag ut den för ett streakpass på några km på aftonen. Av med brallorna..på med kortsen å kepa
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 23:34Jessie: LoL :d 🙂
Jessie: LoL :d 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 23:41Översättning????;)
Översättning????;)
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 23:48Laugh out loud! 😉
Laugh out loud! 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 19:39Bertil Järlåker landade väl ett år på runt 37 km/dag i snitt
Ingen dags vila.Nu var detta på 80-talet, så det kanske inte räknas.
Rune Larsson har kanske varit ännu värre.
Också annu dazumal.
Bertil Järlåker landade väl ett år på runt 37 km/dag i snitt
Ingen dags vila.
Nu var detta på 80-talet, så det kanske inte räknas.
Rune Larsson har kanske varit ännu värre.
Också annu dazumal.
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 20:05KG: Självklart har du rätt. Som vanligt bland oss entusiaster så är det ju insatsen som räknas. Rune och Bertil ligger nog några divisioner över och före, bättre och längre, snabbare och uthålligare m.m.
De var ju inte tyvärr inte medlemmar i Funbeat Str
KG: Självklart har du rätt. Som vanligt bland oss entusiaster så är det ju insatsen som räknas. Rune och Bertil ligger nog några divisioner över och före, bättre och längre, snabbare och uthålligare m.m.
De var ju inte tyvärr inte medlemmar i Funbeat Str
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:08Okidoki K-G....ska vi slå vad om vem av oss kan köra flesta streakar...hehehe.. i följd då..?????? Men då tycker jag inte att vi tar en km utan två kanske....eller fler. Jag vet att du inte är nån fuskare så där är det inga problem. Insatsen:...har ingen
Okidoki K-G....ska vi slå vad om vem av oss kan köra flesta streakar...hehehe.. i följd då..?????? Men då tycker jag inte att vi tar en km utan två kanske....eller fler. Jag vet att du inte är nån fuskare så där är det inga problem. Insatsen:...har ingen
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 20:40Herre Jösse Kjelle.
Höll på att göra bort mig men strök.
Började med att du är rolig, men att urgammal som jag är så hänger jag inte alltid med.
Så vad skriva i stället.
Varför inte satsa på minst ett 24H varje månad.
Det har jag fixat så här långt und
Herre Jösse Kjelle.
Höll på att göra bort mig men strök.
Började med att du är rolig, men att urgammal som jag är så hänger jag inte alltid med.
Så vad skriva i stället.
Varför inte satsa på minst ett 24H varje månad.
Det har jag fixat så här långt und
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 21:06Håller absolut med dig K-G att allt nytt kring löpning/jogging/streaking/marathon/ultra är av do....Få alla att röra på sig och förbli friska och sunda och ha ett djävla roligt spännande liv.
Nya uppslag efterfrågas av mig också K-G...kanske hänger man in
Håller absolut med dig K-G att allt nytt kring löpning/jogging/streaking/marathon/ultra är av do....Få alla att röra på sig och förbli friska och sunda och ha ett djävla roligt spännande liv.
Nya uppslag efterfrågas av mig också K-G...kanske hänger man in