Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lena B: Man KAN skölja upp kläderna och bara tvätta var tredje gång med faktiskt.
(hmm, nu låter det ju snart som om jag faktiskt ÄR en streak runner, men det är jag ju inte... bor i systergruppen streak WALKERS jag)

Jamen det är ju DEN gruppen jag borde gå med i!

Eftersom det vore direkt oartigt att hålla med om det i just den här tråden så skriver jag inget mer nu... (H)

Det gör jag också... en del kvällar hängs kläderna bara upp och återanvänds nästa dag och ibland tar jag med mig dom in i duschen! Men ändå måste jag konstatera att jag tvättar mer träningskläder nu än jag gjorde förra året...

-> Lena B

Jag med! Men jag försöker se det som en positiv konsekvens av att jag tränar mer regelbundet nu än nånsin.

Där finns en av de få och väldigt svårfunna neativa aspekterna med streak. Det bi lite mer sköljande, men jag brukar trösta mig med att de korta rundorna är det bara jag själv om ska stå ut...:-)

Den positiva effekten på kroppen av att den faktiskt gör n

Springa är kul - tvätta är tråkigt!

Jag har till och med mina nödkilometrar i mina arbetskläder (iniform) då och då.
! km i 7.30-fart (det går faktiskt att lunka fram så sakta) får mig inte att börja svettas.
Och tuttarna kan man ju alltid hålla i lite diskret . Man får ju stå ut med att fo

Hålla lite diskret i tuttarna!

Vad är det för streak ni sysslar med egentligen? 😀

Jo du Anders. Ser du nån avvikande kuf på stan som joggar om kring i högklackat
och håller ett stadigt tag om bröstpartiet så kan det vara en av oss 😉