Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 10:50Jag har inte sprungit en hel km på en punkt, men på mycket begränsade ytor, där det nog bitvis kunnat liknas vid punktspringning. Jag har tänkt som så att är löpband ok så är detta ok! Det som är svårt är att uppskatta hur "långt" man sprungit, men efter
Jag har inte sprungit en hel km på en punkt, men på mycket begränsade ytor, där det nog bitvis kunnat liknas vid punktspringning. Jag har tänkt som så att är löpband ok så är detta ok! Det som är svårt är att uppskatta hur "långt" man sprungit, men efter
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:30Tack för svar!
Jag ska ansökan om en plats i gänget.För mig blir det ett bra sätt att få in mornjogg - en kilometer i pyjamas på löpbandet ska jag väl grejja tar ju max 6 minuter 😀
Tack för svar!
Jag ska ansökan om en plats i gänget.
För mig blir det ett bra sätt att få in mornjogg - en kilometer i pyjamas på löpbandet ska jag väl grejja tar ju max 6 minuter 😀
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 13:19Jag håller med. En km i en punkt får räknas i steg eller tid och är dkännt...
Marie, flänellpyamas ska vara bra för återhämtningen så det blir nog kanon! 😀
Jag håller med. En km i en punkt får räknas i steg eller tid och är dkännt...
Marie, flänellpyamas ska vara bra för återhämtningen så det blir nog kanon! 😀
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 20:53Problemet är kanske inte att göra en km varje dag (jag tror på det där att det blir lätt när det blir som att borsta tänderna), problemet är ju att man måste byngla på sig springkläder. Det pallar inte jag, känner jag.
Problemet är kanske inte att göra en km varje dag (jag tror på det där att det blir lätt när det blir som att borsta tänderna), problemet är ju att man måste byngla på sig springkläder. Det pallar inte jag, känner jag.
Quote from Jan Lundquist on 4 September 2009, 21:19Fast det måste man ju inte. Jag streakade i maj och sprang säkert 20 dagar av 30 i löparkläder. De andra 10 var det typ pyjamas, kostym, klänning och andra saker 😀
Förresten är min avatar från en streak där jag var på en vandring och var alltså vandring
Fast det måste man ju inte. Jag streakade i maj och sprang säkert 20 dagar av 30 i löparkläder. De andra 10 var det typ pyjamas, kostym, klänning och andra saker 😀
Förresten är min avatar från en streak där jag var på en vandring och var alltså vandring
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 21:42Jamen det är ju springbehån som är det jobbigaste att få på sig, så man kan ju inte spontan- eller akutspringa sin kilometer liksom.
Jamen det är ju springbehån som är det jobbigaste att få på sig, så man kan ju inte spontan- eller akutspringa sin kilometer liksom.
Quote from Jan Lundquist on 4 September 2009, 22:39Jag är privilegierad med en inbyggd sport-BH (H)
Jag är privilegierad med en inbyggd sport-BH (H)
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:59Jag skulle kunna tänka mig att leva i mina för att alltid vara redo...
Jag skulle kunna tänka mig att leva i mina för att alltid vara redo...
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 23:07Där sa du nåt! 🙂
Där sa du nåt! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 23:12Håller med om det mesta som Peter skriver om det positiva med streakandet ..... men ska man framhålla nåt negativt med det så är det väl att man får tvätta mera. Jag byter om till de flesta rundor (även de kortaste) men rutinen är att springa sent, duscha
Håller med om det mesta som Peter skriver om det positiva med streakandet ..... men ska man framhålla nåt negativt med det så är det väl att man får tvätta mera. Jag byter om till de flesta rundor (även de kortaste) men rutinen är att springa sent, duscha