Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 22:54Linda; Alla får vara med! Du är nu insläppt i gruppen, välkommen!
Linda; Alla får vara med! Du är nu insläppt i gruppen, välkommen!
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 23:00va snällt 🙂 då börjar jag imorn 🙂
va snällt 🙂 då börjar jag imorn 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 12:29Pia (med flera), jag är övertygad om att du är galen. Det är därför vi är så glada att ha dig här bland oss andra galningar.
Som streak runner får man leva med att man bli en visa på byn och att släkten tycker att man har gått in i en rejäl 20/30/40/50/
Pia (med flera), jag är övertygad om att du är galen. Det är därför vi är så glada att ha dig här bland oss andra galningar.
Som streak runner får man leva med att man bli en visa på byn och att släkten tycker att man har gått in i en rejäl 20/30/40/50/
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 12:31Linda B - Det är svårt att döma för andra, men jag själv har ont i knät just nu och springen bara streak i förhoppningen att det ska blöda igenom knät så det blir friskt till Uppsala 100km. En fåfäng förhoppning, men en kort, lugn tur på bra underlag tror
Linda B - Det är svårt att döma för andra, men jag själv har ont i knät just nu och springen bara streak i förhoppningen att det ska blöda igenom knät så det blir friskt till Uppsala 100km. En fåfäng förhoppning, men en kort, lugn tur på bra underlag tror
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 13:56Tack Peter och alla andra som får mig att känna mig så välkommen!
Jag springer inte heller långt just nu, (har aldrig gjort, men längre än nu), Eftersom jag rehabiliterar en stressfraktur i hälbenet för tillfället.Men jag tar en dag i taget och sakta me
Tack Peter och alla andra som får mig att känna mig så välkommen!
Jag springer inte heller långt just nu, (har aldrig gjort, men längre än nu), Eftersom jag rehabiliterar en stressfraktur i hälbenet för tillfället.
Men jag tar en dag i taget och sakta me
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:03Peter: Ja okej, jag tror inte att det är så himla farligt för min del heller. Jag har börjat springa mina kortisar på gräs mestadels och då känns det knappt ingenting 😀
Så jag tror jag kan göra som du och springa den biten varje dag, känns så iaf, får
Peter: Ja okej, jag tror inte att det är så himla farligt för min del heller. Jag har börjat springa mina kortisar på gräs mestadels och då känns det knappt ingenting 😀
Så jag tror jag kan göra som du och springa den biten varje dag, känns så iaf, får
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 20:54"Rörelse påskyndar läkningen fortare än att bara vila...men det får inte göra ont" dr Eva Lundqvist på Team 3 i Tierps Vårdcentrum.;);) Kanonläkare typ.!
"Rörelse påskyndar läkningen fortare än att bara vila...men det får inte göra ont" dr Eva Lundqvist på Team 3 i Tierps Vårdcentrum.;);) Kanonläkare typ.!
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 08:46Hej på er! Jag gillar utmaningar, men måste ställa några frår:
Varför gör ni detta?
Varför ska jag göra detta?
Får jag springa på löpband?
Blir jag sjuk så avbryts utmaningen?
Får jag bestämma själv när jag börjar?
Får "kilometern" ingå i övrig trän
Hej på er! Jag gillar utmaningar, men måste ställa några frår:
Varför gör ni detta?
Varför ska jag göra detta?
Får jag springa på löpband?
Blir jag sjuk så avbryts utmaningen?
Får jag bestämma själv när jag börjar?
Får "kilometern" ingå i övrig trän
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 09:22Intressant upplägg, är själv sugen på att vara med er, men är lite tveksam om jag har möjlighet att klara det. Jag seglar nämligen ibland längre sträckor, över ett dygn. Får man jogga på stället med antal steg motsvarande 1km?
Intressant upplägg, är själv sugen på att vara med er, men är lite tveksam om jag har möjlighet att klara det. Jag seglar nämligen ibland längre sträckor, över ett dygn. Får man jogga på stället med antal steg motsvarande 1km?
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 10:38Hej Marie, intressanta frår. Jag ska försöka svara för min egen del så kan du kanske nyttja svaret i dina funderingar
Varför gör ni detta?
Jag streakar för att det dels stärker att röra kroppen dagligen och förbättrar återhämtningsförmågan, dels för att
Hej Marie, intressanta frår. Jag ska försöka svara för min egen del så kan du kanske nyttja svaret i dina funderingar
Varför gör ni detta?
Jag streakar för att det dels stärker att röra kroppen dagligen och förbättrar återhämtningsförmågan, dels för att