Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jenny, du kan ju utnyttja din idé om att avsluta dygnet med löpning. Om du startar strax före midnatt och håller på en bit efter midnatt, så har du ju faktiskt med 1 löptur klarat av 2 dagar med löpning om minst 1 km. Därmed behöver du bara starta springa

Haha, ja, det har du rätt i 🙂 Men förhoppningsvis sover jag vid den tiden de flesta dagarna, men i värsta fall!

Hej Jenny och välkommen. Jag gör precis som du. Har 2 sträckor som jag vet ger rätt längd och tar dem de dagar jag inte har tränat löpning ändå. Nu när jag har vant mig börjar dock sträckan sitta lite i ryggmärgen så den går att ta på tempo och tid nästan

Kjell - jag bor i lägenhet och har exakt 1 km till "posten". (det är en tobaksaffär) Dvs gräsligt långt...!

Lite för pigg på undanflykter just nu känner jag så detta verkar vara en ypperlig bot på sånt!

Jag skulle så himla gärna vilja vara med! Men har ont i mitt ena knä, men en kilometer varje dag kan väl inte vara så farligt? Eller, vad tror ni?
Om jag springer lugnt och på ett bra underlag...

Är himla sugen faktiskt... !

Har sett ut en runda nu på 1,07 km att ha som streakrunda de dagar jag inte kan få till det ihop med de andra träningspassen 🙂 Hemifrån min dörr och tillbaka till min dörr.

Lena...jag har 250 meter till postlådan...men springer alltid fel väg typ å då blir det en kilometer. Å samma gäller när posten kommer eller inte kommer...dvs det första är väl i alla fall morntidningen liksom...å då går det aningen snabbare....Räkningar

Nu har jag skrivit i alla grupper/trådar. Är det bra Kjell? 😉 Jag börjar i morn och det ska bli så sjukt kul! Vilken sporre, nu måååste jag ju ut om jag inte vill sabba för er. Och det vill jag ju inte!
Ibland undrar jag om jag blivit skvatt galen, men d

Pia: Vi är galna. Men på ett bra sätt!

Men jag vet inte om jag får vara med än.. 😛