Quote from Guest on 4 May 2011, 14:23I vintras så lovade jag halvt om halvt några personer att jag skulle försöka dra ihop en träff i Skavlöten under våren. Enligt väderprognoserna för nästa vecka så verkar det bli sommarvärme och fint så nu är det dags.
Gå, spring eller lunka 2.5- ca 15 km
I vintras så lovade jag halvt om halvt några personer att jag skulle försöka dra ihop en träff i Skavlöten under våren. Enligt väderprognoserna för nästa vecka så verkar det bli sommarvärme och fint så nu är det dags.
Gå, spring eller lunka 2.5- ca 15 km
Quote from Lotta Lindström on 4 May 2011, 14:33Neeeeeeej, jag jobbar ju kväll då 🙁
Neeeeeeej, jag jobbar ju kväll då 🙁
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 14:38Låter trevligt!
Jag försöker nog dyka upp och hoppas på sol o värme (H)
Låter trevligt!
Jag försöker nog dyka upp och hoppas på sol o värme (H)
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 14:42Låter skoj! Jag är ledig och kan mycket väl tänka mig att tvinga med mig Fredrik på en picknicktur. 😀
Låter skoj! Jag är ledig och kan mycket väl tänka mig att tvinga med mig Fredrik på en picknicktur. 😀
Quote from Elias Engqvist on 4 May 2011, 14:45Det är en vardag och i stockholmstrakten - jag kanske kommer!
Det är en vardag och i stockholmstrakten - jag kanske kommer!
Quote from Elias Engqvist on 4 May 2011, 14:47Isf, jag har aldrig sprungit där, vad för slags underlag är det? Typ Ursvik eller mer grusväg? Eller kärr eller?
Isf, jag har aldrig sprungit där, vad för slags underlag är det? Typ Ursvik eller mer grusväg? Eller kärr eller?
Quote from Jonny Persson on 4 May 2011, 14:50Det är riktigt fina vanliga kuperade motionsspår. Betydligt finare än Ursviksspåren om du frågar mig.
Kul att vi blir några stycken!
Det är riktigt fina vanliga kuperade motionsspår. Betydligt finare än Ursviksspåren om du frågar mig.
Kul att vi blir några stycken!
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 14:55Enligt SL verkar det smidigaste vara att åka buss från Universitetet till Gamla Vaxholmsvägen, är detta överensstämmande med verkligheten eller finns det bättre sätt att ta sig dit? Jag är inbokad på jobbmöte till klockan 17 (vid Liljeholmen) men jag kans
Enligt SL verkar det smidigaste vara att åka buss från Universitetet till Gamla Vaxholmsvägen, är detta överensstämmande med verkligheten eller finns det bättre sätt att ta sig dit? Jag är inbokad på jobbmöte till klockan 17 (vid Liljeholmen) men jag kans
Quote from Elias Engqvist on 4 May 2011, 14:57Vad hände med din ledighet?
"Jag är ledig och kan mycket väl tänka mig att tvinga med mig Fredrik på en picknicktur."
Vad hände med din ledighet?
"Jag är ledig och kan mycket väl tänka mig att tvinga med mig Fredrik på en picknicktur."
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 14:58Det verkar ju vara ett utmärkt tillfälle att pröva milspåret och utvärdera inför jakten på tuffaste milspåret i stockholm 🙂
Det verkar ju vara ett utmärkt tillfälle att pröva milspåret och utvärdera inför jakten på tuffaste milspåret i stockholm 🙂