Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFunbeat-Träff i Skavlöten 11/5
You need to log in to create posts and topics.

Jamendåså, ni får komma överens vid vilken av ovannämnda stationer vi ska mötas. Ska vi säga 17:30?
Mitt mobil nummer:

070 6 9 1 3 7 1 3 - (edit) om någon kommer sent eller så...

Jag är varken smal eller löpare men jag är rätt liten ändå så det kanske går att stuva in mig i kofferten. 😉

Tunnelbanan går till vilken station som helst så mig är det egalt. Om inte någon har några andra åsikter så kan jag väl bestämma något. 😀

Härligt initiativ Mackan (rena rama Enebyberg Puls-revival - minns du?) - jag kommer!

Jag är uppväxt i Täby men sprang nästan bara i Ensta. Ska bli kul att återse Skavlöten - det enda jag minns är den hemska uppförsbacken som spåret inleds med!

Jag planerar att komma, men vad illa till det ligger om man åker med SL! Eller om det är jag som bor illa till...

Det är skogen Helena. 🙂

Lena: Jag minns det mesta. Minns till och med att EIP-träningarna var på tiden före puls.se. På den tiden var det bara diskussionsforumet.

Kul att det verkar bli lite uppslutning!

Skavlöten är jättefint tycker jag - finare än Ursvik (tyvärr, eftersom det ligger så långt bort för mig). Jag har varit där en gång när Team Fakta anordnade en långspringning där "Skavlöten terräng". Kul och rysligt jobbigt - backen i början var en utmani

SL Föreslår en resa som tar 7h och 54 min om jag önskar åka 20:30:

Reseförslag Onsdag 11 maj
21:57: Du är framme 05:51.
2 byten. Restid: 7 timmar och 54 minuter
ca 21:57 - ca 22:11 buss 615 från Skavlöten mot Täby centrum. Kliv av vid Marknadsvägen.

Det stämmer Mackan - det där ar ju pre-Puls och alltings ursprung och urmoder 🙂

Den som vill ha plats i bil från Sumpan kan befinna sig utanför Duvbo t-banestation kl 17.15 så kommer jag i min rallyröda och hämtar upp. Bra om jag vet innan vilka som v

Det är cykelavstånd. Fast inte ifrån Skåne.

Du har nästan en vecka på dig David!