Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 14:58Eller kanske Roslagsbanan till Hägernäs och jogga 2-3 km?
Eller kanske Roslagsbanan till Hägernäs och jogga 2-3 km?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 15:00Typiskt att jag flyttat ifrån Näsbypark dårå...
Typiskt att jag flyttat ifrån Näsbypark dårå...
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 15:12Christer: Ja klockan 18 är jag ju ledig eftersom mötet är fram till klockan 17, jag tänkte mig att transport dit inte kommer ta mer än en timme. 🙂
Christer: Ja klockan 18 är jag ju ledig eftersom mötet är fram till klockan 17, jag tänkte mig att transport dit inte kommer ta mer än en timme. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 4 May 2011, 15:14Om jag kommer med kan jag bistå med transport i bil från tex tunnelbana Karalplan, Gärdet el. Stadion!
Edit: För säkerhets skull skippar vi Karalplan - det verkar vara en viss osäkerhet rörande dess läge. Karlaplan däremot är ok!
Om jag kommer med kan jag bistå med transport i bil från tex tunnelbana Karalplan, Gärdet el. Stadion!
Edit: För säkerhets skull skippar vi Karalplan - det verkar vara en viss osäkerhet rörande dess läge. Karlaplan däremot är ok!
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 15:16Ah, trevligt. (t+) Att jag nämnde Universitetet var bara för att bussen skulle gå därifrån, jag lär utgå från Liljeholmen men tunnelbanan går ju raka vägen därifrån till Universitetet/Stadion/whatever i de krokarna.
Ah, trevligt. (t+) Att jag nämnde Universitetet var bara för att bussen skulle gå därifrån, jag lär utgå från Liljeholmen men tunnelbanan går ju raka vägen därifrån till Universitetet/Stadion/whatever i de krokarna.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 15:17Var ligger Karalplan? 😉
Var ligger Karalplan? 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 15:22Schapiro, är det sant? Då kan ju kanske jag också komma med!
Jag har sprungit igenom Skavlöten ett gäng gånger (åtta gånger under TEC tillexempel 🙂 ) men aldrig varit uppe i spåren, det ska bli kul
Schapiro, är det sant? Då kan ju kanske jag också komma med!
Jag har sprungit igenom Skavlöten ett gäng gånger (åtta gånger under TEC tillexempel 🙂 ) men aldrig varit uppe i spåren, det ska bli kul
Quote from Elias Engqvist on 4 May 2011, 16:11Ja Teknis-stationen går ju lika bra, Universitets-stationen vet jag inte om det går att köra till (jag har nog aldrig åkt tunnelbana dit faktiskt 🙂 )
Ja Teknis-stationen går ju lika bra, Universitets-stationen vet jag inte om det går att köra till (jag har nog aldrig åkt tunnelbana dit faktiskt 🙂 )
Quote from Elias Engqvist on 4 May 2011, 16:12Peter, ja 3 och tom 4 smala löpare går in i bilen om jag städar lite 🙂
Peter, ja 3 och tom 4 smala löpare går in i bilen om jag städar lite 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 16:13Tunnelbanestationen ligger vid vägen som går förbi naturhistoriska.
Tunnelbanestationen ligger vid vägen som går förbi naturhistoriska.