Quote from j sollerman on 11 November 2011, 19:47Haha jag är rätt nöjd som det är. Och jag gissar att du har lite tid att skala bort 😉
Hoppas det kan bli lite tätare i toppen så man får mer motivation att förbättra tiderna.
Haha jag är rätt nöjd som det är. Och jag gissar att du har lite tid att skala bort 😉
Hoppas det kan bli lite tätare i toppen så man får mer motivation att förbättra tiderna.
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 20:36Är "nybörjare" inom triathlon och har inte sträcksimmar 1500m på 30 år. Löpning 5km har jag hittils bara gjort i direkt anslutning till ett 50 minuters trainerpass (och då i "lagom" tempo)
För att kunna se min fina utveckling så tänkte jag börja där jag
Är "nybörjare" inom triathlon och har inte sträcksimmar 1500m på 30 år. Löpning 5km har jag hittils bara gjort i direkt anslutning till ett 50 minuters trainerpass (och då i "lagom" tempo)
För att kunna se min fina utveckling så tänkte jag börja där jag
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 20:42Efter två träningsfria dagar passade jag på att utnyttja den ofrivilliga toppningen med en nytt försök på 1500m siming. Det gick vägen.
1:06 snabbare än förra gången 🙂
Ny tid: 24:09 Totalt 49:03
Efter två träningsfria dagar passade jag på att utnyttja den ofrivilliga toppningen med en nytt försök på 1500m siming. Det gick vägen.
1:06 snabbare än förra gången 🙂
Ny tid: 24:09 Totalt 49:03
Quote from j sollerman on 12 November 2011, 12:02Simmade halva distansen idag på 10.58. Hoppas hålla det tempot på dubbla distansen innan nyår.
Simmade halva distansen idag på 10.58. Hoppas hålla det tempot på dubbla distansen innan nyår.
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 18:18Ny tid på löpningen, 24.32
Simning 24.30 -> Ny Total 49.02
Det här blir en riktigt kul morot för att pressa tiderna under vintern.
Ny tid på löpningen, 24.32
Simning 24.30 -> Ny Total 49.02
Det här blir en riktigt kul morot för att pressa tiderna under vintern.
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 10:27Då har 5 km sprungits av C-man. Tiden blev 27:33.
Kul med att den här utmaningen anordnas. Hade nog inte orkat försöka springa så fort på en träningsrunda annars. Tack Ryan!
Då har 5 km sprungits av C-man. Tiden blev 27:33.
Kul med att den här utmaningen anordnas. Hade nog inte orkat försöka springa så fort på en träningsrunda annars. Tack Ryan!
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 11:23Meh!
En sekund ner till femteplatsen och 5 till fjärdeplatsen.
Jag har verkligen ingen lust att springa mitt fortaste en gång till i år.
Kanske om jag hittar en runda utan uppförsbackar och motvind 🙂
Meh!
En sekund ner till femteplatsen och 5 till fjärdeplatsen.
Jag har verkligen ingen lust att springa mitt fortaste en gång till i år.
Kanske om jag hittar en runda utan uppförsbackar och motvind 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 14:57Löpning 5km #FAIL# 🙁
25:06 = 12s sämre än förra gången.Det här känns riktigt onödigt nu efteråt. Usch vad jobbigt. Nej, nu blir det fokus på simningen. Där finns det mer att hämta.
Löpning 5km #FAIL# 🙁
25:06 = 12s sämre än förra gången.
Det här känns riktigt onödigt nu efteråt. Usch vad jobbigt. Nej, nu blir det fokus på simningen. Där finns det mer att hämta.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 19:51Ny officiell tid på 5 km efter en träningstävling i kuperad terräng.
5 km löpning på 24.38.Nu är det simtiden som skall reduceras (H)
Ny officiell tid på 5 km efter en träningstävling i kuperad terräng.
5 km löpning på 24.38.
Nu är det simtiden som skall reduceras (H)
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 22:58Sprang milen i DL tempo (ca 13 på borgskalan) på 54:15. Var 8 sekunder sämre än min bästatid på 5km halvvägs. Ska bli kul att se vad jag får för tid på 5km när jag börjar köra SDL. Det dröjer dock till V52 innan jag ska köra 30 minuter i kombo med traine
Sprang milen i DL tempo (ca 13 på borgskalan) på 54:15. Var 8 sekunder sämre än min bästatid på 5km halvvägs. Ska bli kul att se vad jag får för tid på 5km när jag börjar köra SDL. Det dröjer dock till V52 innan jag ska köra 30 minuter i kombo med traine