Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Kul att du är med Christer hoppas du får en bassängtid snarast 🙂

Men var inte Ryans poäng att jämföra hur bra löpare är på simning och simmare på löpning? Vad är poängen nu?

Jag tycker nog att Ryans idé ligger väldigt nära ursprungstanken med triathlon!

Nu blev det en 5km runda på lunchen.
23:51 blev tiden.

Hoppar in i "tävlingen"
Nu sprang jag lite längre igår och i fredags men omräknad kmtid till 5 km blir det 33 min
Efter dagen simning med insim och avbad borträknat så blev det 1500 m på 41 min.

Tillhör mer gruppen motionär än någon annan fast löpning är

Några löptävlingar blir det inte på länge. Loggade en 5km på 27.50 idag det får vara min utgångspunkt att förbättra ifrån.

"Vad krävs för att kvalificera sig som triatlet? Att man tävlar och har licens? I så fall är jag triatlet. Fast tidsmässigt är jag nog mer en motionär..."

Frida: alla få själv bestämmer. Om du skulle prata träning med någon hur ska du beskriver dig. s

5km kändes väldigt långt igår.
Efter 3km så började tankarna gå, "varför gör jag det här? ta det lungt och jogga hem istället" men det blev 5km med fart och det kan jag tacka denna tråd för.

Tack tack för att du motiverar!

"Om du skulle prata träning med någon hur ska du beskriver dig. skulle du säg jag träna för triathlon eller ska du säg jag försöka träna 4-6 gånger i vecken."

Då placerar jag in mig i triathlon-facket. Det är ju det jag tränar, även om det går långsamt t

Robert: jag kännde mig samma, fast efter bara 150m tänkte jag värför gjörde jag inte tälving till 1500m löping och 5km simning 😉