Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

@Henrik och Robert: jag posta er simtider, ni få återkommer med löp tider senare när ni har gjört 5km under tävlingstider och inte på loppband 😉

Jag är motionär (mångsysslare) känner mej mer som simmare där kommer jag att utvecklas mer än i löpningen.

Min tid var inte från löpband utan första 5km av blodomloppet.
Det loppet gick visserligen inna oktober men tänkte att det vore något att utgå ifrån

Vi kan väl dela upp det i 4 katergorier, simmare, löpare, triathlet eller motionär.

Om motionär är ett alternativ så kan du skriva in de på mig. Jag har ingen licens i varken triathlon, simning eller löpning.

Robert de är bara ut springa 5 km idag så får du något att utgå från.

Uppfattat, då tar jag mig ut i friska luften och testar att springa 5 km.

Så ändrar du Henrik till triathlet 😉

Vad krävs för att kvalificera sig som triatlet? Att man tävlar och har licens? I så fall är jag triatlet. Fast tidsmässigt är jag nog mer en motionär...

Man kan väl vara triathlet o motionär samtidigt?

Jag anmäler mig också till "tävlingen" Ryan.

Iofs simmar jag inte just nu pga problem med simtider som krockar men jag hoppas att det ordnar upp sig snart!

Sprang iaf ett 5km-lopp nyligen på 24:20

Edit

Det är sånt här man behöver för att motivera sig i träningen! Jag har precis börjat jogga lite igen (benhinnor har spökat), men hoppas kunna testa en halvmil hårt innan sista mars. Jag kan inte låta bli att tro att jag är 22 fortfarande så jag sätter en k