Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 09:40flindra,
då är j riktig motionär, simmar 2-3 grr i veckan , spirnger 3-4 ggr i veckan tränar styrka & cyklar bara när det är varmare ute.
hehehhe.... när snön komemr då är det längd oxå 🙂viktigast egentligen är att man känner sig motiverad att bättra
flindra,
då är j riktig motionär, simmar 2-3 grr i veckan , spirnger 3-4 ggr i veckan tränar styrka & cyklar bara när det är varmare ute.
hehehhe.... när snön komemr då är det längd oxå 🙂
viktigast egentligen är att man känner sig motiverad att bättra
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 10:14I relation till detta är jag en soffpotatis. 🙂 Jag simmar två timmar i veckan, det är vad som hinns med just nu. Efter sommaren ska det bli bot och bättring. *lova*
I relation till detta är jag en soffpotatis. 🙂 Jag simmar två timmar i veckan, det är vad som hinns med just nu. Efter sommaren ska det bli bot och bättring. *lova*
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 10:51"Skuell vara kul om man kunde boka en event under vintern där alla samlade & simmade så mycket de kunde under 2 eller 3 timmar.....inomhus alltså...."
då kör vi en 10,000m tävling det bli mellan 2:20-2:40 för min del.
"Skuell vara kul om man kunde boka en event under vintern där alla samlade & simmade så mycket de kunde under 2 eller 3 timmar.....inomhus alltså...."
då kör vi en 10,000m tävling det bli mellan 2:20-2:40 för min del.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 11:01"Skulle vara kul om man kunde boka en event under vintern där alla samlade & simmade så mycket de kunde under 2 eller 3 timmar.....inomhus alltså...."
då kör vi en 10,000m tävling det bli mellan 2:20-2:40 för min del. "
oj oj oj - det där var definitvt
"Skulle vara kul om man kunde boka en event under vintern där alla samlade & simmade så mycket de kunde under 2 eller 3 timmar.....inomhus alltså...."
då kör vi en 10,000m tävling det bli mellan 2:20-2:40 för min del. "
oj oj oj - det där var definitvt
Quote from j sollerman on 9 November 2011, 12:58Jag är lätt med på 10.000 meter! Men för mig tar de nog en bit över tre timmar.
Jag är lätt med på 10.000 meter! Men för mig tar de nog en bit över tre timmar.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 13:16Egen tråd om utmaningen?
Egen tråd om utmaningen?
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 16:10Då har C-man lyckats simma 1500 m. Han hade sådan tur att han fick en helt egen bana (25 m). Tiden blev 27:30 (kanske inte exakt på sekunden då tidtagningen skedde genom simhallens vanliga klocka men nära).
Då är det bara att snöra på löpardojorna och fö
Då har C-man lyckats simma 1500 m. Han hade sådan tur att han fick en helt egen bana (25 m). Tiden blev 27:30 (kanske inte exakt på sekunden då tidtagningen skedde genom simhallens vanliga klocka men nära).
Då är det bara att snöra på löpardojorna och fö
Quote from j sollerman on 11 November 2011, 16:58Jag satte nytt pers på 5 km idag, en bra start på helgen 🙂
Nu tid: 20.51. Nu ska jag bara simma på den tiden så har jag ju klarat 42 minuter 😉
Jag satte nytt pers på 5 km idag, en bra start på helgen 🙂
Nu tid: 20.51. Nu ska jag bara simma på den tiden så har jag ju klarat 42 minuter 😉
Quote from j sollerman on 11 November 2011, 18:41"Bara" 3 minuter upp till första platsen. Känn ingen press nu Torbjörn 😉
"Bara" 3 minuter upp till första platsen. Känn ingen press nu Torbjörn 😉
Quote from Håkan Öhling on 11 November 2011, 19:14Det tar du enkelt, Kalle!
Det tar du enkelt, Kalle!