Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

1:26 är riktigt bra:-)
När jag körde mina 1500m så håll jag ett högt jämnt tempo på 2:15. Tror jag får svårt att komma mycket under 2:00. Ska dock prova vid tillfälle.

Peter: lyckas hitta tid idag att köra en 1500m ben. Min tränings partner är sjuk så jag ändrade dagens pass till insim, 1000 arm + 100 lös + 1500 ben + 200 lös. Jag trodde jag skulle kör enbart frisim, men det bli en blanding av frisim och bröstsim.

2

Ryan: Det var snabbt:-)
Kränkade för vuxensimmarna?

Jag sparkade mina 1500m i 50m bässäng, men jag antar att man inte får några direkta nackdelar av det, eller borde jag kunna tjäna någon sekund på frånsparket i vändningen i en 25a?

Kränkande kanske men jag vill ser det positiv med detta. De fick ser en tjockis med 70 talets mustach "simma" fart.

Du skulle kunna känner ca 2sek per längd med vändningar

Yes nytt PB på 1500 idag, 25:30.
Tillbaka på top 10 kanske?

tider är uppdaterat men delmoment placering kräver lite justering. jag ta det över helgen

Nytt pers idag på Masters-DM. Simmade in på 22:01,2x.

Strålande! Grattis!

Ny löptid: 22:04

Vill också tacka Ryan för initiativet, hade det här inte funnits hade det blivit soffan i går kväll. Allmänt trött pga dålig sömn och en utdragen nattning med en övertrött 1-åring som inte ville somna toppat med plus 2 och regn gjorde in

Jag har nu uppdaterat hela lista!

Både totallt placering och delmoment placering ska var rätt. Hitta ni något fel maila mig.

Bara 6 veckor kvar! Maria T hint hint 5km löpning 😉

skulle var rolig om vi kunna få ännu flera resultater!