Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Ja, jisses ja... jag får väl ta en rask promenad... 😀

Jonas är klart taggad för holaveden iår. Att spring 5 km på löpband i denna utmaning känns tunt tycker jag. Ut i snön vet jag.

Mattias T 5 km på löpband gills inte. Läs instruktionen;)

Daniel: jag tolkade att han spräng ute och var besviken i hans tid eftersom han hade en så pass bra träning på löpband innan.

Daniel/Ryan: Ryan tolkar det rätt. 22-minuters passet var utomhus (dessutom var det egentligen 21:57 såg jag när jag laddade ner i SportTrack, hade sprungit lite längre än jag trodde).

Läge att ta tag i löpningen så jag kan förbättra tiden innan sista mars. Idag har jag 7de tiden på 20.51. Tar sikte på 20.30 och får då 5e tiden (just nu). Men hur fan de ska gå till vet jag inte nu 😉

Och förbättrar jag simningen 32 sekunder så kommer

Tackar för denna utmaning å hoppas på en till nästa vinter (då ska det bli bättre).
Kommer inte att vara iform att putsa tiderna något mer. FVAU har varit en orsak till att jag simmat 1500m i sträck, vid ett flertal tillfällen (det går ju så tungt första

Idag är snön helt borta och vi har 5 plusgrader. Då får jag väl ta en liten joggingtur istf skidor. Fast några 5 km blir det inte idag.

Nu har jag varvat gång och jogga, då tog 5 km 43 minuter. Det går nog att få ner tiden... 🙂

Nya tider.
1500m simning: 31:00 (23/2)
5 km löpning: 19:10 (26/2)