Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

bra start Olof!

men vi vänta till du har en tid för 1500. att ta en tid från något som kan var 1600 bli inte rättvis mot dig och om det hade varit 1450 är det inte rättvis mot alla andra 😉

Tack Ryan! Du har kanske en poäng, Då räknar jag inte den tiden!

5K, 24:30. Sista fem av min väg hem från jobbet, med ryggsäck, så här ska pressas muchos vid tillfälle. Ville bara in på listan nu när alla matar på! 🙂 Löpare blir etiketten.

Gaaah. Så har man planerat in och simma idag och då få en tid på 1500m simning. Glömde klockfanskapet hemma såklart. *suck*. Å andra sidan blir det en bra ursäkt att ta ett pass simning till den här veckan 🙂

Jag vill inte vänta heller

1500 idag som toppning inför fredag 22:14 😉 där jag hoppas att koppa mer än 2min

Oj vad snabba alla är, jag blir bara mer tränings sugen. Simningen lär jag kunna kapa många minuter på så småningom men långt ner eller längst ner kommer jag oavsett. Jag hoppas på mer långsamma deltagare så jag får några att fajtas med om placeringar.

Hej Ingela, viktigast att man tycker man utvecklas.
ju jag tycker också att alla har snabba tider! vi tränar på! 🙂

Ted, ta för vana att titta på den stora simklockan som brukar sitta på väggen i alla simhallar - den som har en sekundvisare som går runt bara - så behöver du inte krångla med någon klocka på armen. Så gör alla simmare, det blir en vana till slut, och då

Det här vill jag också vara med på.

Jag registrerar månadens första träningspass som passar in på utmaningen:
5 km löpning: 29:43
1500 m simning: 27:45 (frisim-bröstsim-ryggsim)

Eftersom inget av passen gick i tävlingsfart så bör det finnas flera minute

Ser nu också att du Ryan gärna vill registrera hur vi kategoriserar oss. Jag skulle nog kalla mig före detta simmare.