Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 11:18Stefan: I den simhall där jag simmar har de av någon anledning satt klockan på kortsidan. Så det blir väldigt svårt att hålla koll på den under tiden man simmar. Sitter den på långsidan och om man kan titta på den medan man andas så fungerar det ju men in
Stefan: I den simhall där jag simmar har de av någon anledning satt klockan på kortsidan. Så det blir väldigt svårt att hålla koll på den under tiden man simmar. Sitter den på långsidan och om man kan titta på den medan man andas så fungerar det ju men in
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 12:12Ted: Ja det där är ett oskick när man sätter simklockan på en kortsida. Då duger den att kolla tider och vila mellan loppen om man kör en serie men det går f-n inte att hålla koll på tiden om man kör en längre sträcka. Bättre är om den sitter i ett hörn v
Ted: Ja det där är ett oskick när man sätter simklockan på en kortsida. Då duger den att kolla tider och vila mellan loppen om man kör en serie men det går f-n inte att hålla koll på tiden om man kör en längre sträcka. Bättre är om den sitter i ett hörn v
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 12:24ni kan flytta allt med klocka till ett annat tråd annars det bli svårt att hitta den information.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1270684
Alla borde försöka hålla till tråden ämne.
ni kan flytta allt med klocka till ett annat tråd annars det bli svårt att hitta den information.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1270684
Alla borde försöka hålla till tråden ämne.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 14:46Min Första simtid 25:58. Löpare.
Min Första simtid 25:58. Löpare.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 14:50Tryckte in en snabb 5:a idag, jobbigt jobbigt, hoppas kunna förbättra den. Så första noteringarna är:
Simning: 32:20
Löpning: 19:45
Total : 52:05
Alla 3 tider är bättre än i fjol men hoppas ändå på att kunna sänka.
Ska man kallas något så är det nog lö
Tryckte in en snabb 5:a idag, jobbigt jobbigt, hoppas kunna förbättra den. Så första noteringarna är:
Simning: 32:20
Löpning: 19:45
Total : 52:05
Alla 3 tider är bättre än i fjol men hoppas ändå på att kunna sänka.
Ska man kallas något så är det nog lö
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 15:25Simmade 1500m på 28:34 idag. Inte så bra, gick drygt 1min fortare för två veckor sedan och perset från i våras ligger på 25:30 (inte simmat något i sommar). Men nu har jag något att börja med i alla fall.
En lugn joggrunda planeras på måndag, ~26min, är
Simmade 1500m på 28:34 idag. Inte så bra, gick drygt 1min fortare för två veckor sedan och perset från i våras ligger på 25:30 (inte simmat något i sommar). Men nu har jag något att börja med i alla fall.
En lugn joggrunda planeras på måndag, ~26min, är
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 19:46Är det inte bättre att göra resultaten innan man pratar om dem?
Nu har jag simmat också, 26:03 i långbana. Långt över förväntan mtp. träningsläget.
Är det inte bättre att göra resultaten innan man pratar om dem?
Nu har jag simmat också, 26:03 i långbana. Långt över förväntan mtp. träningsläget.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:29Lite bakgrundsfakta om mig och några tankar om framtiden/målsättningar skadar väl inte att redovisa öppet? Jag utgår ifrån att var och en tar de icke gjorda tider jag uppger med valfri mängd salt... 🙂
Lite bakgrundsfakta om mig och några tankar om framtiden/målsättningar skadar väl inte att redovisa öppet? Jag utgår ifrån att var och en tar de icke gjorda tider jag uppger med valfri mängd salt... 🙂
Quote from Håkan Öhling on 4 October 2012, 20:2920:16 på 1500 idag. Nu e jag med på pappret o bara 18 sekunder sämre än förra säsongen.
20:16 på 1500 idag. Nu e jag med på pappret o bara 18 sekunder sämre än förra säsongen.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 21:01@Marcus jag använder mej ofta av sådant snack för det blir lite press att man ska göra träningen som sagts även om det imte är någon som bryr sej så tyckjer jag att det hjälper mej till verksamhet.
@Marcus jag använder mej ofta av sådant snack för det blir lite press att man ska göra träningen som sagts även om det imte är någon som bryr sej så tyckjer jag att det hjälper mej till verksamhet.