Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 22:33Det var i mars och han har tävlat bra i aug/sept på IM och började ÖtillÖ
Det var i mars och han har tävlat bra i aug/sept på IM och började ÖtillÖ
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 10:03Markus: Det jag reagerade på var kanske att du är skadad, men har "bestämt" att du ska sub17 innan årets slut. Det känns inte helt hälsosamt, men du känner säkert din egen rehab-förmåga.
Ska vi förminska Ryans tid ska vi väl fokusera på att Colting träna
Markus: Det jag reagerade på var kanske att du är skadad, men har "bestämt" att du ska sub17 innan årets slut. Det känns inte helt hälsosamt, men du känner säkert din egen rehab-förmåga.
Ska vi förminska Ryans tid ska vi väl fokusera på att Colting träna
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 11:16De flesta skador jag haft har inte varit så långvariga, denna råkar dock kräva lite längre rehabperiod så jag räknar inte med att klara 17min innan årsskiftet, Funbeat Vinter Aquathlon Utmaningen pågår dock fram till den 31 mars 2013.
De flesta skador jag haft har inte varit så långvariga, denna råkar dock kräva lite längre rehabperiod så jag räknar inte med att klara 17min innan årsskiftet, Funbeat Vinter Aquathlon Utmaningen pågår dock fram till den 31 mars 2013.
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 12:46Erik: jag har tränat sedan mars för en 21km OW och hoppade i bassäng bara sex veckor sedan så jag har inte heller haft 1500 bassäng som mål till bara 4 veckor sedan
Erik: jag har tränat sedan mars för en 21km OW och hoppade i bassäng bara sex veckor sedan så jag har inte heller haft 1500 bassäng som mål till bara 4 veckor sedan
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 12:51Ryan: jag hade inte alls för avsikt att förminska din tid, men jag förstår att det blev otydligt.
Ryan: jag hade inte alls för avsikt att förminska din tid, men jag förstår att det blev otydligt.
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 13:235Km Löpning avklarat!
Första gången jag springer 5km i tävlingsfart på nästan 10månader. Så jag är riktigt nöjd med mina 20:27. Nu har jag en tid at gå på.
5Km Löpning avklarat!
Första gången jag springer 5km i tävlingsfart på nästan 10månader. Så jag är riktigt nöjd med mina 20:27. Nu har jag en tid at gå på.
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 12:44Ny simtid: 26:48, riktigt nöjd 🙂
Har känt allt mindre av hamstrings de senaste dagarna så nu vågade jag använda benen fullt ut. Bättre dagsform också, nästan 2min snabbare än sist och nu kapade jag även en halv minut på bästa tiden denna höst (innan FV
Ny simtid: 26:48, riktigt nöjd 🙂
Har känt allt mindre av hamstrings de senaste dagarna så nu vågade jag använda benen fullt ut. Bättre dagsform också, nästan 2min snabbare än sist och nu kapade jag även en halv minut på bästa tiden denna höst (innan FV
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 19:375km första försök 24:31 😉 jag borde har väntat till imorgon då jag tror jag inte jag är 100% efter alla simning jag gjorde i helgen
och jag är i ledning av min tälving för första gång 😉 1:45 bättre än förra året
5km första försök 24:31 😉 jag borde har väntat till imorgon då jag tror jag inte jag är 100% efter alla simning jag gjorde i helgen
och jag är i ledning av min tälving för första gång 😉 1:45 bättre än förra året
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 21:15På fredag simning i gbg Valhalla badet 50m bassäng det ser jag fram emot.
På fredag simning i gbg Valhalla badet 50m bassäng det ser jag fram emot.
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 22:08Första resultatet: 1500 sim - 29:00. Lite snackpaus i mitten och så... Det finns mer att ta. Löpningen kommer så småningom.
Och ja, jag är mer löpare än simmare.
Första resultatet: 1500 sim - 29:00. Lite snackpaus i mitten och så... Det finns mer att ta. Löpningen kommer så småningom.
Och ja, jag är mer löpare än simmare.