Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

dags att ta en 1500m sim tid ser jag,,, sist på listan tills dess ser jag 🙂

FB tilllåtar inte mer än ett mellan slag så punkter var den bäste sätt att få du i kolumner. eftersom slut verison som syns i tråden är inte samma som jag ser i min inlägg är det svårt att få den perfekt på första försök. Men nu göra jag bara pukter efte

Nja, idén med punkterna tycker jag var bra? Men som sagt behöver antalet punkter vara olika många, för att kompensera för längre/kortare namn, antalet siffror i placeringen, och att "sim" är lite bredare än "löp". Enligt nedan.

Plc .. Namn............ Ty

Lägg namnet sist (till höger) så är det ju inga problem.

Då väntar vi bara på en sub 19 tid på simningen för Torbjörn så har han seger i en liten ask 😉

ok, jag har uppdaterat mitt excel fil och jag tror det bli lättare och snabbare för mig att göra det som det ser ut nu.

fungera detta så kan jag behålla detta förmat.

Kalle där fanns två andra sub 40 från förra året
1.......Martin Robertsen..Livräddare

Aah, jag hade glömt bort den här tävlingen. Har ett första löpresultat på 22.17, var ute på en 16-kmrunda och lade in en fartökning på 4 km så det blev fyra snabba och en lite långsammare kilometer. *här ska putsas*

Simningen får nog komma när Växjö mara

Ny löptid för mig: 21:46. Simning kommer. 🙂

grattis CHARLOTTE - du är SNABB!!!!

Tack Shamala! 🙂 Första gången jag tog en seriös tid på 5km och jag är jättenöjd.