Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 09:53dags att ta en 1500m sim tid ser jag,,, sist på listan tills dess ser jag 🙂
dags att ta en 1500m sim tid ser jag,,, sist på listan tills dess ser jag 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 09:53FB tilllåtar inte mer än ett mellan slag så punkter var den bäste sätt att få du i kolumner. eftersom slut verison som syns i tråden är inte samma som jag ser i min inlägg är det svårt att få den perfekt på första försök. Men nu göra jag bara pukter efte
FB tilllåtar inte mer än ett mellan slag så punkter var den bäste sätt att få du i kolumner. eftersom slut verison som syns i tråden är inte samma som jag ser i min inlägg är det svårt att få den perfekt på första försök. Men nu göra jag bara pukter efte
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 10:28Nja, idén med punkterna tycker jag var bra? Men som sagt behöver antalet punkter vara olika många, för att kompensera för längre/kortare namn, antalet siffror i placeringen, och att "sim" är lite bredare än "löp". Enligt nedan.
Plc .. Namn............ Ty
Nja, idén med punkterna tycker jag var bra? Men som sagt behöver antalet punkter vara olika många, för att kompensera för längre/kortare namn, antalet siffror i placeringen, och att "sim" är lite bredare än "löp". Enligt nedan.
Plc .. Namn............ Ty
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 10:49Lägg namnet sist (till höger) så är det ju inga problem.
Lägg namnet sist (till höger) så är det ju inga problem.
Quote from j sollerman on 10 October 2012, 12:03Då väntar vi bara på en sub 19 tid på simningen för Torbjörn så har han seger i en liten ask 😉
Då väntar vi bara på en sub 19 tid på simningen för Torbjörn så har han seger i en liten ask 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 12:57ok, jag har uppdaterat mitt excel fil och jag tror det bli lättare och snabbare för mig att göra det som det ser ut nu.
fungera detta så kan jag behålla detta förmat.
Kalle där fanns två andra sub 40 från förra året
1.......Martin Robertsen..Livräddare
ok, jag har uppdaterat mitt excel fil och jag tror det bli lättare och snabbare för mig att göra det som det ser ut nu.
fungera detta så kan jag behålla detta förmat.
Kalle där fanns två andra sub 40 från förra året
1.......Martin Robertsen..Livräddare
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 08:06Aah, jag hade glömt bort den här tävlingen. Har ett första löpresultat på 22.17, var ute på en 16-kmrunda och lade in en fartökning på 4 km så det blev fyra snabba och en lite långsammare kilometer. *här ska putsas*
Simningen får nog komma när Växjö mara
Aah, jag hade glömt bort den här tävlingen. Har ett första löpresultat på 22.17, var ute på en 16-kmrunda och lade in en fartökning på 4 km så det blev fyra snabba och en lite långsammare kilometer. *här ska putsas*
Simningen får nog komma när Växjö mara
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 12:01Ny löptid för mig: 21:46. Simning kommer. 🙂
Ny löptid för mig: 21:46. Simning kommer. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 12:19grattis CHARLOTTE - du är SNABB!!!!
grattis CHARLOTTE - du är SNABB!!!!
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 12:50Tack Shamala! 🙂 Första gången jag tog en seriös tid på 5km och jag är jättenöjd.
Tack Shamala! 🙂 Första gången jag tog en seriös tid på 5km och jag är jättenöjd.