Quote from Elias Engqvist on 21 October 2012, 17:11Kalle: 29:30??? Feltryck eller sprang du baklänges???
Kalle: 29:30??? Feltryck eller sprang du baklänges???
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 19:06Sprang idag mitt livs allra första 5km i sträck på 31:43. Inte så lite stolt kan jag säga även om förbättringspotentialen såklart är enorm. Hoppas få till en simtid innom någon slags framtid också 🙂 Förhoppningsvis nästa vecka.
Sprang idag mitt livs allra första 5km i sträck på 31:43. Inte så lite stolt kan jag säga även om förbättringspotentialen såklart är enorm. Hoppas få till en simtid innom någon slags framtid också 🙂 Förhoppningsvis nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 19:15Härligt Ted! Klart att du ska vara stolt.
Jag rapporterar löpning 25:23. Då har jag tagit de fem första kilometerna från dagens mil. Jag har uppfattat att det är ok att göra så?
Härligt Ted! Klart att du ska vara stolt.
Jag rapporterar löpning 25:23. Då har jag tagit de fem första kilometerna från dagens mil. Jag har uppfattat att det är ok att göra så?
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 19:25ja, Johanna det är bra så
ja, Johanna det är bra så
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 19:45Jag rapporterar mina 5 första km på min 7km runda. 5km 30.06.
Motionär och nybörjare i både löpning och simning 🙂
Jag rapporterar mina 5 första km på min 7km runda. 5km 30.06.
Motionär och nybörjare i både löpning och simning 🙂
Quote from j sollerman on 21 October 2012, 20:42@Christer, 29:30 är ju nästan 9 min från pers och det är ju en evighet på bara 5 km. Men jag har problem med hälen och vågar inte trycka på något. Men förhoppningen är ju att jag får ordning på kroppen och springer in på långa 20 till våren =)
@Christer, 29:30 är ju nästan 9 min från pers och det är ju en evighet på bara 5 km. Men jag har problem med hälen och vågar inte trycka på något. Men förhoppningen är ju att jag får ordning på kroppen och springer in på långa 20 till våren =)
Quote from Elias Engqvist on 21 October 2012, 21:31Ajdå, ja ta det lugnt med hälen! Jag trodde faktiskt att du skrivit fel!
Ajdå, ja ta det lugnt med hälen! Jag trodde faktiskt att du skrivit fel!
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 07:49Charlotte: jag flyttade runt text på första inlägg så det bli lättare för andra att hitta resultat också.
lite notering i listan:
Förra året hade vi 6st 45:00 eller bättre när tävling var slut i år har vi också 6st men bara en från förra året, ledare T
Charlotte: jag flyttade runt text på första inlägg så det bli lättare för andra att hitta resultat också.
lite notering i listan:
Förra året hade vi 6st 45:00 eller bättre när tävling var slut i år har vi också 6st men bara en från förra året, ledare T
Quote from j sollerman on 22 October 2012, 09:12Min försämring sen Förra året brutal..
Min försämring sen Förra året brutal..
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 09:27ja, 10min är brutalt (H)
ja, 10min är brutalt (H)