Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

med all pepp & uppmuntran på sim , undrar jag om inte Vansbro lockar för en andra gång - dock 3km frisim denna gång, första gång var de 3km bröstsim... ... 🙂

Gött att man lyckats hoppa ner ett par placeringar för åtminstone löpning. Vet att jag kan bättre men det är lite svårare med mer kläder och kallare väder. Men det ska gå, har ett par månader att förbättra tiden på. Måste ta mig till en pool nu också så m

Jag vill också vara med!
Räcker det att skriva det här?
Hur får jag in tiderna?

posta du dina tider här eller skicka de till mig. posta du i tråden kan alla ser att där finns nya tider. skicka du till mig bli det en lite hemlig uppdatering av listan på mitt första inlägg

välkommen

Min första simtid var lite missvisande. Efter ett längre uppehåll med simningen orkade jag inte simma 1500 m fritt i sträck, så jag fick blanda in långsammare simsätt. Nu när det blev frisim hela vägen, så kapades tiden rejält. Nu är jag nere på en tid so

Jag trillar bara neråt i listan:( ska försöka få till en bättre simtid så fort förkylningen bedarrat lite till. Bra tävling detta, motiverar mer än jag hade trott!

Tävling har precis börjat. Du har drygt fem månader att förbättrar dina tider.

Jag personlig träna för ett nytt 1500 försök i mars 😉 men jag vill få ner min löptid så mycket jag kan innan det snöar. Där finns ingen garanter att det bli bra löp väder d

Kapade 3min på löptiden till 25:38 idag, lite mer än väntat, men när jag blivit skadefri och kommit igång ordentligt igen finns många fler minuter att ta med osthyveln.

känns mer och mer som det kommer att kräver en tid runt 45 att nå topp 10 i år.

Och jag lyckades _äntligen_ simma en 1500-ing ostört idag efter några misslyckanden med flytleksaker och krockar med badade på fel ställen.

20:04! Betydligt snabbare än vad jag trodde. Kändes bra dock så jag får ser till att försöka komma ner åt Ryans ti