Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Tuffare att slå sig in under denna vinter.

2011/2012 2012/2013
Topp 10 46:00 44:42
Topp 15 48:42 45:44
Topp 20 52:20 47:43
Topp 25 1:00:33 50:38
Topp 30 1:05:38

Jag tar sikte på topp 10. Behöver förbättra mig 1 min på löpningen, lättare sagt än gjort när jag inte löptränar.. Blir intensivt sista veckorna. Ni som ligger runt 10de behöver väl inte göra några fler tider 😉

Jag är rädd 😉 för att jag kommer att rapportera en tid till på både 1500 och 5 km, hoppas kapa en minut på båda... ok, nu har jag stuckit ut hakan lite här... nu gäller det att leverera

Hade ju hoppats leverera bättre tider både i simning och löpning, men nära tre veckor av Influensan Från Helvetet gör att jag undrar hur det blir med den saken. Har lagt ner Masters-SM kommande helg, och utomhusförhållandena gör det inte heller direkt opt

Målet är väl kanske en drömtid på tot 43 blankt.. Torde inte vara helt omöjligt med lite mevind och nedströms..

Jag borde alltså ta en tur till simhallen innan mars månads slut... frågan är om jag fixar crawla 1500 meter på första försöket!
Å andra sidan är jag lika bra på bröstsim som jag är usel på crawl så tiden påverkas knappast negativt om jag övergår till br

jag kommer att göra en försök med löpning den 24, om den gå inte bra bli det en siste den 31, fast jag vet inte om det bli hemma i växjö eller Kolmåden.

Jag har nyss gått med i simningsgruppen (och har precis klarat av 10:e tillfället i min crawl-grupp) så jag får klassa mig som ren nybörjare, men eftersom jag ändå kommer ge mig på att simma en bit imorgon kväll utan ledare så får jag kanske till en tid.

Äntligen gick det att köra lite snabbdistans ute - även om -5 grader, blåst och ispartier ger lite att skylla på 😉

Men 19:44 på 5 km i alla fall.

Nu ska jag bara få till lite en simning där jag klarar voltvända alla längder så får vi se.

Erik: förra året kom nya folk och tider siste kväll, så du är välkommen till utmaning.

Patrik: ca 1:30 koppning var bra!