Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 10:18Kissen, hjälper inte att man kommer 20 min innan start heller.
Kissen, hjälper inte att man kommer 20 min innan start heller.
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 10:23uppdatering kommer snart, jag har inte varit i närheten av en datorn sedan torsdag kväll.
Per: Grymt bra av Sundsvall i helgen! Grattis till andra plats. Ni är många duktiga simmare, särskild distans killar.
Jag börja med planering idag för att ta så
uppdatering kommer snart, jag har inte varit i närheten av en datorn sedan torsdag kväll.
Per: Grymt bra av Sundsvall i helgen! Grattis till andra plats. Ni är många duktiga simmare, särskild distans killar.
Jag börja med planering idag för att ta så
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 10:40Ryan: tack så mycket! Det var ett härligt drag i laget den här helgen. Och roligt att ni kommer till Sundsvall, då blir vi ännu svårare att tas med 🙂
Ryan: tack så mycket! Det var ett härligt drag i laget den här helgen. Och roligt att ni kommer till Sundsvall, då blir vi ännu svårare att tas med 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 11:59Jonatan har minskat avstånd till Torbjörn, men ännu inte under 40min. Kanske bli något sprint pass innan påsk?!?
Yeah me 😉 upp till tredje plats, men jag sitta inte säkert då jag vet Erik kommer att kämpa på. Jag måste ut och koppa sekunder på min lop
Jonatan har minskat avstånd till Torbjörn, men ännu inte under 40min. Kanske bli något sprint pass innan påsk?!?
Yeah me 😉 upp till tredje plats, men jag sitta inte säkert då jag vet Erik kommer att kämpa på. Jag måste ut och koppa sekunder på min lop
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 23:52Ryan, jag flyttade från Sundsvall för många år sen, bor i Stockholmstrakten nu för tiden så jag kanske kan få isfria vägar ändå (V) Fast det verkar ju inte helt självklart, började snöa på eftermiddagen idag.
Ryan, jag flyttade från Sundsvall för många år sen, bor i Stockholmstrakten nu för tiden så jag kanske kan få isfria vägar ändå (V) Fast det verkar ju inte helt självklart, började snöa på eftermiddagen idag.
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 13:25Jagade fram en ny simtid idag. Ny tid 28:42
Jagade fram en ny simtid idag. Ny tid 28:42
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 14:42Hade planerat att springa ett 5km lopp ute på torsdag som skulle ta mig under 40:00 i total tid men det verkar ju snön sätta stopp för. Blir att avvakta tills nästa vecka, alternativt hitta nån inomhushall att springa i !
Hade planerat att springa ett 5km lopp ute på torsdag som skulle ta mig under 40:00 i total tid men det verkar ju snön sätta stopp för. Blir att avvakta tills nästa vecka, alternativt hitta nån inomhushall att springa i !
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 20:59Ny simtid: 30:18
Vore kattan om jag inte skulle kunna fixa under 50 totalt.
eller ännu hellre under 30 på simningen 🙂
Ny simtid: 30:18
Vore kattan om jag inte skulle kunna fixa under 50 totalt.
eller ännu hellre under 30 på simningen 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2013, 08:50Nästan 25st under 50min....Bra Janne. Peter N och Erik H ni är inte så långt borta heller.
Nästan 25st under 50min....Bra Janne. Peter N och Erik H ni är inte så långt borta heller.
Quote from Funbeat user on 20 March 2013, 15:13Allt går om man bara vill. Bet ihop och åkte kollektivt 2h ut till bosön och belöningen
blev en löparbana helt för mig själv och ett nytt personligt rekord på 17:42 på 5 km!
Allt går om man bara vill. Bet ihop och åkte kollektivt 2h ut till bosön och belöningen
blev en löparbana helt för mig själv och ett nytt personligt rekord på 17:42 på 5 km!