Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Hängde med brorsan som hade ärende som ju-jutsuinstruktör på Bosön idag och passade på att springa på inomhusovalen och maxa ut 5 km. Landade på 20:22 trots en sen kväll igår, så målet 20 minuter är kanske inom räckhåll innan utmaningen är över :-).

25:15 är min nya springtid. Tränar hårt med simmningen, likt förbaskat blir jag inte bättre, men vänta bara...

Bröt ut första 5:an på Bore Cup 1 i helgen, ny löptid: 20:27 och aktuell simtid 27:01.

Nu är det bra avstämningsläge inför 2015. Är ni peppade!

Oj, upptäckte nu att av 28st deltagare hitintills så är 28st män och 0st kvinnor!?

Av de 96 namn som har varit med från början är det bara 11st damer som har varit med. Vi få hoppas att några av dessa kom tillbaka och några ny hitta hit.

Annica Jönsson….
Charlotte G………
Ingela A………….
Kajsa P …………..
Lovisa Styrenius….
Matilda I…………
Mati

Instämmer, hur lockar vi in fler damer i denna utmaning? Egen klass?

Nåväl jag skall testa att peppa några kvinnliga kandidater och se ifall de vill haka. Tycker flera borde vilja assistera med att få in damer i listan. Kom igen nu kör vi!!!

Nytt års bä

Det här låter roligt. Jag anmäler mig till utmaningen med 20:23 på 5 km (halva tiden av 10 km-lopp) och 26:55 på 1500 m simning. Jag hoppas kunna gnaga av ett par minuter på totaltiden i början på januari efter en intensivkurs i crawl.

Kul att ni kämpar på.

Senaste notieringarna: 1500 m 26:35 i 50:bassäng
20:07 på 5 km.

Kapade 11s på simtiden till 27:06 idag. Går därmed upp till 9e-platsen (förbi Patrik D) och nästa gång passerar jag Ryan... 😉

Äntligen en simtid även om den är kass, 31.43. Jag vet att jag inte är någon simmare men nu måste jag ha räknat fel på längderna, jag gjorde ju 28.11 i våras... Hursomhelst en tid som är lätt att förbättra 🙂