Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

tabellen är uppdaterat. ser ni något som inte stämmer skicka en PM till mig.

jag resa mer än vanlig just nu så det är inte alltid lätt att hitta tid att redovisa 😉

jag ser jag är snart utanför topp 10 🙁 Bra kämpat allihopa

Ny simtid: 28:41
Ger inge högre placering men ett pinnhål höre på sim delen men,

Har man putsat PB:t med 37 sekunder så vill man gärna berätta det 😀 (V)

Första försöken på en 1500 i kortbana, det blev 19:59 men kändes absolut inte bra. Behövde köra 1-takt andning precis innan vändningar efter 1000m. Ganska mycket tid som ska kunna kapas!

Låter ju ändå hoppingivande - jag ska köra i 25:a i Varberg på Annandagen och kan jag också kapa en halvminut jämfört med min Valhallatid så masar jag mig upp på pallplacering 😉

Nu har jag för första gången på 10 år sprungit 5 km i tävlingstempo. Det blev 19:53. En halv minuts förbättring alltså. Det blir nog inga fler 5 km-lopp. De närmsta veckorna satsar jag på simningen.

God jul och gott nytt år

Då så... Nu har jag simmat också. 19.36 blev det idag. Hoppas komma under 19 när jag kommit igång med simningen

Ny simtid: 21:55.
Varbergs 25:a levererar...

Ny simtid 24:11

Ny simtid 23:56.

Lite sen tanke angående vad Markus, Daniel m fl skrev ovan om oss frånvarande damer! Jag kan ju bara tala för mig själv men jag skulle absolut uppskatta en separat resultatlista för damer. Det var lite trist för två år sedan att "vinna" den icke-existeran