Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Fick en löptid idag. Enligt GPS:en blev det 5 km på 29:25. Tror egentligen sträckan blev lite längre än 5 km då det verkade som GPS:en hade svårt att hänga med i alla svängar och krokar (efter 6 varv på en 800-metersslinga hade jag bara sprungit 4,3 km en

Ny tid på simningen: 18.02
🙂

Det var ju helt kört att försöka hänga med Tobias på banan intill mig i fredags kväll, men jag är jättenöjd med mina 18:48 ändå 😀

I dag kom tävlingsskorna fram och jag kunde göra en seriös satsning på löpningen.

Ny löptid: 19:22

Får se om jag kan putsa simtiden lite också innan helgen.

idag är siste dag att genomföra ett sim eller löppass som gäller för denna utmaning.

snälla rapportera er tider senaste söndag så jag kan uppdatera en siste gång under måndag.

Gjorde ett nytt försök att springa 5 km igår, men blev tvungen att avbryta då jag fick kraftig håll. 🙁

Bra dag i dag: simmade på 17 minuter och sprang också på 17 minuter 😉

Anders: Den --> 1 april <-- är allt möjligt! 😉 Dock en dag för sent för att komma med i Aquathlon Utmaning som pågick fram t.o.m. 31 mars.

Jo, det var det som var grejen, preciserat just "i dag", inte en chans att det var ett allvarligt försök att fuska för målgången var i går.

Grattis till Sara Molin som vann damklass med en totalt tid av 53:19

Grattis till Tobias Lindbom som vann herrklass som enda deltagare under 40min, 39:07

Jag har ställt ett larm i min jobb kalander för att starta 2017-18 utmaning senare i sept.

Lycka