Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

tyvärr har jag inte varit lika motiverat att motivera alla andra med denna utmaning under denna vinter.

Men ni har 20 dagar kvar att prestera lite bättre. Tyvärr har jag ännu inte fått ok att prestera på max från läkare men hoppas på svar den 21 mars.

19 feb sprang jag 5km på 16:54.

Fler maxlöpningar blir det inte för min del då jag gjorde illa ena foten i vintras, men 1500 på Masters-SMom 2 veckor finns med i planen, så det ska gå att putsa en del på simningen iaf.

uppdaterat nu Markus

Tobias kommer under 40min efter SM är jag säkert på.

någon flera som ska ger ett siste försök och utmana honom?

herr rekord har Jonatan Bejmar 37:32 med 20:01 och 17:31

dam rekord har Matilda 47:28 med 22:15 och 25:13

Ryan: hoppas din läkare ger dig ett bra besked!
I morse slog jag mitt rekord på 1500 m, det blev 27:35 😀

Hittat en ny tid på löpningen, 21:22. Inte tillräckligt för att klättra i placeringen men ger lite marginal bakåt i alla fall...

35:41 är min nya tid på 1500 m. Har nu kommit igång med simträningen. Vänta bara snart är jag under 35...

Godkännes icke! 20 sekunder för snabbt. Du får göra om något av momenten och ta det lite lugnare helt enkelt... 🙂

Ska springa 5km nästa onsdag också! Ska absolut ha det i åtanke då 😉

1500 meter bröstsim i 25-metersbassäng ikväll: 29:19
Inte tagit tid på denna sträcka förut, men helt klart personbästa med god marginal!

Angående löpningen så vore det en spännande utmaning. Vet dock inte om jag nånsin sprungit 5 km förut, och äger inte