Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

(t+) !!

Ja nu är det ju inte långt kvar. Träningen i vinter har vart minst sagt dålig. Kom en bebis mitt i alltihopa. Har ändå av någon anledning anmält mig till masters-SM i helgen, dock går inte 1500 i år. Om jag överlever helgen ska jag göra ett försök nästa v

Då har man en ny 5 km tid 00:24:04 🙂

Löp: 18:34
SiM: 26:50

Ser ut som detta är den siste vinter utmaning på Funbeat.

passa på och simma och springa en siste gång innan måndag kväll.

jag uppdatera listan en siste gång på tisdag

Tänkte att jag skulle göra ett sista försök på simningen, men formen är inte riktigt på samma nivå som den var för drygt en månad sen. I slutet av februari simmade jag serie 10*100m på 1:30 starttid 1:50, och nu måste jag anstränga mig ungefär lika mycket

Fick in ett sista löppass, även om formen inte är vad den borde vara. Eller också börjar åldern ta ut sin rätt.
Sänkte i alla fall några sekundet: 20:06 ny löptid.

FÖRLÅT har glömt att meddela min simtid.
29.52 min.

Maria jag lägg till din tid

David: jag kommentera och vill du har mer hjälp kan vi ta det via pm eller eftersom Utmaning är över försätter diskutera här. generellt behöver du träna upp handled styrka. i alla simsätt vinkla du din hand ner ca 90 grader

Tack så mycket för feedback Ryan!

Jag noterade också att det inte ser bra ut när jag böjer handleden så mycket. Jag hade inte tänkt att det handlar om handledsstyrka, men det låter ju rimligt att man behöver styrka i handled för att hålla hela underarmen