Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Löpning 28.12 min

Laddar för simningen! Toppen med denna utmaning tycker jag. Ger mig en chans att hålla i gång simningen (L)

En 5km runda idag på 27:50. Efter det första simningen på väldigt länge, fick ihop 1500m på 34:34 inkl många och långa pauser 🙂

Kapade löptiden till 17:05 förra helgen (passertid i ett 5,3km-lopp).

Ny simtid: 24:54

Klarade mitt mål på en tid under 25 minuter. Hade en svacka hela januari, men plötsligt hände något förra veckan. Verkar som jag kunnat vinna en del tid och energi på att arbeta lite mer med benen samtidigt som jag tar det lite lugnare m

Nytt pers på 1500, 21:23. Kände mig stark hela vägen. Kanske kan förbättras några sekunder till innan april.

Kan passa på lägga upp en ny simtid:
24:45 från 18 februari

Brydde mig inte om att posta då eftersom jag tänkte den tiden skulle vara lätt att slå, men därefter började vänsterarmen krångla lite och följt av det fick jag en veckas förkylning. Nu känner j

Rolig med nya försök mot slutit.

Jag uppdatera lista imorgon

Rolig med nya försök mot slutit.

Jag uppdatera lista imorgon

Ryan, vi får väl till och med påskhelgen (2/4) på oss att förbättra tider hoppas jag. Hoppas på att isen ska smälta bort tills dess så jag har chans att bättra på löptiden lite 🙂

vi kan säg så att årets utmaning är slut måndag 2 april kl 23:59 då det bli lite roligare om folk har lite mer tid att putsa sina tider.

Jag lägg till något text i första inlägg om detta