Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 20:10Jag vet inte vad funktionskläder är för nåe.. Jag vet inte hur man använder sköljmedel å mjukmedel....Ättika vet jag vad det är typ....men sen så måste jag ha nån störning på luktorganet (Oxså??!!)...Men visst lider jag med er andra som drabbas ...;);)
Jag vet inte vad funktionskläder är för nåe.. Jag vet inte hur man använder sköljmedel å mjukmedel....Ättika vet jag vad det är typ....men sen så måste jag ha nån störning på luktorganet (Oxså??!!)...Men visst lider jag med er andra som drabbas ...;);)
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 20:36Vilken konsentration skall det vara på ättikan?
Vilken konsentration skall det vara på ättikan?
Quote from Catharina Brattlin on 6 December 2009, 21:03Erik, jag brukar använda Perstorps Ättiksprit och späder 1:5.
Erik, jag brukar använda Perstorps Ättiksprit och späder 1:5.
Quote from ellen olsson on 6 December 2009, 21:26Sköljmedel har jag aldrig förstått vitsen med. Jag antar att det uppfanns av nån som tycker att vi släpper ut för lite kemikalier i naturen...
Sköljmedel har jag aldrig förstått vitsen med. Jag antar att det uppfanns av nån som tycker att vi släpper ut för lite kemikalier i naturen...
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 22:04Tack
Tack
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 08:58Yes! Samt nån som tycker att vi har för lite direkt hudkontakt med kemikalier. SM är en tensid specialdesignad för att sitta kvar i textilen.
Yes! Samt nån som tycker att vi har för lite direkt hudkontakt med kemikalier. SM är en tensid specialdesignad för att sitta kvar i textilen.
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 09:07Plus ett på Fredrik!
Plus ett på Fredrik!
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 09:22Hur mycket ättika skall man ha i sköljmedlesfacken och är det utspätt?
Hur mycket ättika skall man ha i sköljmedlesfacken och är det utspätt?
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 10:55Har du den i facket ska den vara outspädd. Mängd, hmmmm. En skvätt. 🙂 Kanske motsvarande mängd som sköljmedel....
Har du den i facket ska den vara outspädd. Mängd, hmmmm. En skvätt. 🙂 Kanske motsvarande mängd som sköljmedel....
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 14:55Vad tvättar ni med för temperatur? 30-40 grader som det oftast står i plaggen är ju inte tillräckligt för att få bort bakterier och annat som kan orsaka lukt. Jag brukar köra mina i 50 grader och har ännu inte förstört mina funktionskläder.
Vad tvättar ni med för temperatur? 30-40 grader som det oftast står i plaggen är ju inte tillräckligt för att få bort bakterier och annat som kan orsaka lukt. Jag brukar köra mina i 50 grader och har ännu inte förstört mina funktionskläder.