Quote from Catharina Brattlin on 7 December 2009, 15:05Jag tvättar i 60 grader och kan bara konstatera att Crafts kläder iaf tål den temperaturen.
Jag tvättar i 60 grader och kan bara konstatera att Crafts kläder iaf tål den temperaturen.
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 15:08tack Sylvia, då skruvar jag upp ytterligare 10° på blåtvätten 🙂
tack Sylvia, då skruvar jag upp ytterligare 10° på blåtvätten 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 20:51Ja jag testade Syllans recept jag oxså....men fy faaan så illa det smakade,,,;);););)
Ja jag testade Syllans recept jag oxså....men fy faaan så illa det smakade,,,;);););)
Quote from Catharina Brattlin on 7 December 2009, 21:05Men, vad fasen Kjelle, Du ska ju inte DRICKA det!! Du ska bada träningskläderna i det!
Håll Dig till öl, tycker jag. 😉
Men, vad fasen Kjelle, Du ska ju inte DRICKA det!! Du ska bada träningskläderna i det!
Håll Dig till öl, tycker jag. 😉
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 21:09Å faan..."de hade jag ingen aning om"....men å andra sidan så tyckte jag att det inte smakade så illa efter typ tio filsingar.;););)
Å faan..."de hade jag ingen aning om"....men å andra sidan så tyckte jag att det inte smakade så illa efter typ tio filsingar.;););)
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 13:43Ättika har fått mina kläder att inte lukta kattpiss längre! 😀
Nu har jag istället börjat få problem med att mina billigare funktionströjor, typ tränings- och målgångströjorna från sthlm marathon, luktar starkt direkt efter tvätt. Starkt kemiskt, ibland
Ättika har fått mina kläder att inte lukta kattpiss längre! 😀
Nu har jag istället börjat få problem med att mina billigare funktionströjor, typ tränings- och målgångströjorna från sthlm marathon, luktar starkt direkt efter tvätt. Starkt kemiskt, ibland
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 14:03Hej ettt tips kör nån tvätt emellanåt i tvättmaskinen på 90grader (ej med funktionsklädrrna utan sånt som tål värmen) så försvinner beläggningen som bildas i tvättmaskinen av dom miljövänliga tvättmedlen.
Hälsningar Göran
Hej ettt tips kör nån tvätt emellanåt i tvättmaskinen på 90grader (ej med funktionsklädrrna utan sånt som tål värmen) så försvinner beläggningen som bildas i tvättmaskinen av dom miljövänliga tvättmedlen.
Hälsningar Göran
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 20:44tom maskin med citronsyra på 90° ska det vara!
tom maskin med citronsyra på 90° ska det vara!
Quote from Anders Wallerstedt on 10 December 2009, 08:10Ett bra tipps, ska prova.
Är det inte så att det fungerar i diskmaskinen med? (citronsyra på 65° eller mer)
Ett bra tipps, ska prova.
Är det inte så att det fungerar i diskmaskinen med? (citronsyra på 65° eller mer)
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 08:21Sylvia: Vågar jag tvätta sportbhn i 60grader med tror du?
Sylvia: Vågar jag tvätta sportbhn i 60grader med tror du?