Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 18:32Framför allt testa om du hittar ngt som passar i lågpris, du kommer troligen slita ut grejerna, då vet du också vad vill ha annat och vad som fungerade för dig. I en del falla kan lågprisgrejerna t ex sitta bättre också: Min man behövde ett par långa tajt
Framför allt testa om du hittar ngt som passar i lågpris, du kommer troligen slita ut grejerna, då vet du också vad vill ha annat och vad som fungerade för dig. I en del falla kan lågprisgrejerna t ex sitta bättre också: Min man behövde ett par långa tajt
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 20:02Oj då nu måste jag nog specificera mig aningen efter att ha läst alla jättebra inläggen i tråden...Strumpor+kallingar+T-shirts åker naturligtvis omedelbart ner i tvätten....å för mig är övrigt "Träningskläder"...å då är det ref mitt tidigare inlägg.
Kepan
Oj då nu måste jag nog specificera mig aningen efter att ha läst alla jättebra inläggen i tråden...Strumpor+kallingar+T-shirts åker naturligtvis omedelbart ner i tvätten....å för mig är övrigt "Träningskläder"...å då är det ref mitt tidigare inlägg.
Kepan