Quote from Elias Engqvist on 17 June 2009, 13:42"Go, and never darken my towels again." - Groucho Marx
"Go, and never darken my towels again." - Groucho Marx
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 14:25Först de riktiga ämnet: ullunderställ på vintern ett nätunderställ från Aclima. så skönt! användbart allt från första minusgraderna till -17 (har inte varit ute på löprunda över -17) tvättas var 10 ggr allt enligt instruktioner av försäljaren. Skit dyrt,
Först de riktiga ämnet: ullunderställ på vintern ett nätunderställ från Aclima. så skönt! användbart allt från första minusgraderna till -17 (har inte varit ute på löprunda över -17) tvättas var 10 ggr allt enligt instruktioner av försäljaren. Skit dyrt,
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 14:34Jag sköljer av tröjorna efter varje pass och hänger dem på tork (allra helst ute, men det är ju inte alltid det är lämpligt) och så tvättar jag dem nån gång i veckan och då åker mina byxor med också.. de är inte tights så de brukar inte bli så värst svett
Jag sköljer av tröjorna efter varje pass och hänger dem på tork (allra helst ute, men det är ju inte alltid det är lämpligt) och så tvättar jag dem nån gång i veckan och då åker mina byxor med också.. de är inte tights så de brukar inte bli så värst svett
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 14:39Det finns riktigt tunna ulltröjor (merinoull) som funkar utmärkt på sommaren tycker jag. De luktar mycket bättre än syntettröjor så man behöver inte tvätta lika ofta. Perfekt att ha på vandringar också. Icebreaker och Smartwool är två märken jag kan rekom
Det finns riktigt tunna ulltröjor (merinoull) som funkar utmärkt på sommaren tycker jag. De luktar mycket bättre än syntettröjor så man behöver inte tvätta lika ofta. Perfekt att ha på vandringar också. Icebreaker och Smartwool är två märken jag kan rekom
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 14:56Jo jag vet, det finns en uppsjö av kvaliteter på ullplagg (bla finns helt underbara tunna mjuka för baby) men de är inte alltid så lätta att få tag i. Mina ullundertröjor skulle jag inte springa i sommartid. Sedan ska man inte glömma den andra höjdaren, s
Jo jag vet, det finns en uppsjö av kvaliteter på ullplagg (bla finns helt underbara tunna mjuka för baby) men de är inte alltid så lätta att få tag i. Mina ullundertröjor skulle jag inte springa i sommartid. Sedan ska man inte glömma den andra höjdaren, s
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 15:21Angående strumpor så brukar Lidl faktisk ha riktigt bra jogging/trekking ankelsockor av variant med höger/vänster och "rillor". Har ett antal olika varianter av deras och kan faktiskt helt klart jämföras med x-socks för 5 gånger priset.
Har även testat de
Angående strumpor så brukar Lidl faktisk ha riktigt bra jogging/trekking ankelsockor av variant med höger/vänster och "rillor". Har ett antal olika varianter av deras och kan faktiskt helt klart jämföras med x-socks för 5 gånger priset.
Har även testat de
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 15:28Silke lät intressant! Lingling vad ska jag leta efter?
Silke lät intressant! Lingling vad ska jag leta efter?
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 15:41Jag köpte billiga löptights på Intersport, deras eget märke som heter ProTouch. Köpte både långa och korta för totalt 380kr! Jag är jättenöjd med dem. De sitter bra och är sköna och springa i.
Jag köpte billiga löptights på Intersport, deras eget märke som heter ProTouch. Köpte både långa och korta för totalt 380kr! Jag är jättenöjd med dem. De sitter bra och är sköna och springa i.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 16:20Kul att så många upplever lågprismärkena som positiva! Det känns som en av de största vinsterna med den här tråden - att få tips på plagg som funkar trots att de inte är superdyra. En nackdel med att fråga säljare är att de ofta rekomenderar plagg i mella
Kul att så många upplever lågprismärkena som positiva! Det känns som en av de största vinsterna med den här tråden - att få tips på plagg som funkar trots att de inte är superdyra. En nackdel med att fråga säljare är att de ofta rekomenderar plagg i mella
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 17:03Låter som om de flesta tvättar typ 1 gång i veckan. Det gör jag med. Kan använda byxor/shorts/thights 3 ggr sen åker de i tvätten. T-shirt, strumpor och trosor åker i tvätten direkt (när de torkat) fast oftast har jag redan använt dem normalt en hel dag,
Låter som om de flesta tvättar typ 1 gång i veckan. Det gör jag med. Kan använda byxor/shorts/thights 3 ggr sen åker de i tvätten. T-shirt, strumpor och trosor åker i tvätten direkt (när de torkat) fast oftast har jag redan använt dem normalt en hel dag,