Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 22:02men vad bra. Då har jag lärt mig att jag kan tillåta mig en vila om jag är i behov av det utan att det ska kännas som fusk. Tack allihopa! (H:)
men vad bra. Då har jag lärt mig att jag kan tillåta mig en vila om jag är i behov av det utan att det ska kännas som fusk. Tack allihopa! (H:)
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 22:17Jag tycker det beror på hur man ser det eller vad man har planerat. Har du bestämt dig för att springa 5 km i en följd och stannar på vägen, då tycker jag att du fuskar. Men den enda du fuskar för är ditt eget pannben - inget annat. Jag tycker att det är
Jag tycker det beror på hur man ser det eller vad man har planerat. Har du bestämt dig för att springa 5 km i en följd och stannar på vägen, då tycker jag att du fuskar. Men den enda du fuskar för är ditt eget pannben - inget annat. Jag tycker att det är
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 22:32Inget fusk all träning är ofusk 🙂
Inget fusk all träning är ofusk 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 22:39Fusk är ett starkt ord.
För mig är det om man springer 2x2½ och säjer 6km.Allt beror vad du är ute efter. Så länge du inte tävlar mot någon annan så det din tanke som räknas.
Visa stoppar tiden vid Pissepaus, Rödljus, vatten och klädbyte andra inte.
Fusk är ett starkt ord.
För mig är det om man springer 2x2½ och säjer 6km.
Allt beror vad du är ute efter. Så länge du inte tävlar mot någon annan så det din tanke som räknas.
Visa stoppar tiden vid Pissepaus, Rödljus, vatten och klädbyte andra inte.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 10:37Ordet fusk är lite för starkt om det är på träning. Om jag förutsätter mig att springa 5 km det snabbaste jag kan och stannar och vilar samt stänger av klockan så skriver man det i kommentaren. Nästa gång försöker man springa längre eller hela 5 km utan a
Ordet fusk är lite för starkt om det är på träning. Om jag förutsätter mig att springa 5 km det snabbaste jag kan och stannar och vilar samt stänger av klockan så skriver man det i kommentaren. Nästa gång försöker man springa längre eller hela 5 km utan a
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 11:37Enligt en pedagog som heter Vygotsky kan fusk vara något som är bra och något som man kan lära sig något av så även om det skulle vara fusk behöver det inte vara dåligt...
Enligt en pedagog som heter Vygotsky kan fusk vara något som är bra och något som man kan lära sig något av så även om det skulle vara fusk behöver det inte vara dåligt...
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 12:30Man kan fuska med träningen, och man kan fuska på lopp, prov eller tävlingar.
Om jag hela tiden springer mina långpass 1 km kortare än planerat, då fuskar jag med träningen, eller om jag stannar när det "inte är meningen" och räknar bort den vilotiden, då
Man kan fuska med träningen, och man kan fuska på lopp, prov eller tävlingar.
Om jag hela tiden springer mina långpass 1 km kortare än planerat, då fuskar jag med träningen, eller om jag stannar när det "inte är meningen" och räknar bort den vilotiden, då
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 13:04Är det inte mer misslyckat pass än fusk? Om jag planerar att springa 10 km men behöver gå de sista 2 kilometerna för att jag laddat dåligt eller liknande är det ju inte fusk men ett misslyckande.
Om jag på samma pass som ovan registrerar 50 minuter här p
Är det inte mer misslyckat pass än fusk? Om jag planerar att springa 10 km men behöver gå de sista 2 kilometerna för att jag laddat dåligt eller liknande är det ju inte fusk men ett misslyckande.
Om jag på samma pass som ovan registrerar 50 minuter här p
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 13:59Fusk inför vem? Om man fuskar (skriver 6 km ist f 5 km, 25 min ist f 27 min, 1x5 ist f 2x2,5 med tre min vila etc) på träning är det ju bara sig själv man fuskar inför. Vilket ju är rätt idiotiskt...
Fusk inför vem? Om man fuskar (skriver 6 km ist f 5 km, 25 min ist f 27 min, 1x5 ist f 2x2,5 med tre min vila etc) på träning är det ju bara sig själv man fuskar inför. Vilket ju är rätt idiotiskt...
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 14:14Att lura sig själv är inte fusk, det är idioti och inget man blir bättre utav 🙂
Att lura sig själv är inte fusk, det är idioti och inget man blir bättre utav 🙂